کد خبر 208105
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

یک «باغ رز» فرانسوی در شبکه دو

یک «باغ رز» فرانسوی در شبکه دو

فیلم سینمایی «باغ رز» با گویندگی 21 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ این سینمایی در گونه درام و کمدی، محصول فرانسه در سال 2020 و قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی محمدعلی اشکبوس است. شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، محمدعلی اشکبوس، بابک اشکبوس، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، علی جلیلی باله، محمدرضا حسینیان، شهریار ربانی، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، فاطمه صبا، مرضیه صفی خانی، پویا فهیمی، مهرتاش اسفندیار و علیرضا ناصحی این فیلم را دوبله کرده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ایو ورنت، بزرگترین تولید کننده گل رز است که اکنون در آستانه ورشکستگی دارد. یک رقیب ثروتمند در حال خرید مرزعه باغ رز او است و او برای نجات از این ماجرا سه کارمند استخدام می‌کند...

این کمدی درام درباره پرورش گل های رز، فیلمی لطیف، شاعرانه و زیباست که هم لحظات طنزی دارد که خنده بر لبان مخاطب می نشاند، هم شخصیت هایی جذاب دارد و همچنین پر از نماهایی زیبا از مزارع گل است که از این طریق اطلاعاتی درباره مورد پرورش گل ها به مخاطب می دهد. فیلم برنده جایزه ی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره آناپولیس شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی دو سیما، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha