کد خبر 208057
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی خراسان جنوبی

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی خراسان جنوبی

به منظور ارتقای سطح همکاری‌ها و تعاملات علمی- پژوهشی تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان به امضاء رسید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ امروز ۱۴ تیرماه تفاهم‌نامه همکاری بین اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان و جهاددانشگاهی به منظور ارتقای سطح همکاری‌ها و تعاملات علمی- پژوهشی و بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها، امکانات و ظرفیت‌های دانشی اندیشکده‌های‌ حکمرانی استان‌ها و جهاد دانشگاهی در تحقق آرمان بزرگ بازآرایی و توانمندسازی نظام حکمرانی به امضاء رسید.

سید محمد حسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه اندیشکده حکمرانی استان ششمین اندیشکده‌ای است که در کشور تأسیس شده بر نقش مهم این مجموعه‌ها در فعلیت بخشیدن استعدادهای افراد توانمند در همه استان‌ها به‌ویژه شهرستان‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به حضور و مشارکت اثربخش جهاددانشگاهی در اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری استان، ادامه داد: اندیشکده حکمرانی استان ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، می تواند از پتانسیل ‌مجموعه جهاددانشگاهی کشور نیز استفاده کند.

جواد فرخی، مدیر اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در استان‌ها باعث ایجاد اندیشکده‌های حکمرانی و قانون‌گذاری استانی شده است تا بتوانیم در حوزه های مختلف از نظرات کارشناسی استفاده نماییم.

گفتنی است؛ ارائه خدمات علمی- پژوهشی و فناوری در زمینه‌های مرتبط با مطالعه موضوعات حکمرانی، ارائه خدمات علمی- پژوهشی و فناوری در خصوص طراحی مدل‌ها، سازوکارها و ترتیبات پیاده سازی و نظارت بر اجرای اسناد، قوانین و رویه‌های حکمرانی، همکاری در برگزاری همایش‌ها، هم‌اندیشی‌ها و نشست‌های علمی استانی، منطقه‌ای و ملی، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های علمی مشترک از جمله محورهای همکاری در تفاهم نامه فی مابین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha