کد خبر 208049
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

امام جمعه موقت شهرری: وظیفه ما حمایت از جمهوری اسلامی با تبیین دستاوردها است

امام جمعه موقت شهرری: وظیفه ما حمایت از جمهوری اسلامی با تبیین دستاوردها است

امام جمعه موقت شهرری گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما حمایت از نظام جمهوری اسلامی بوده که برگرفته از ولایت علی بن ابیطالب (ع) است، باید با تبیین دستاوردها و اقدامات مثبت از این نظام پشتیبانی کنیم.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی روز چهارشنبه در نشست ستاد شعبانیه شهرستان ری اظهار داشت: همه ما باید دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی و دولت مردمی را برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین و معرفی کنیم.

وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین موضوعات جامعه که از تاکیدات اساسی مقام معظم رهبری نیز هست؛ موضوع جهاد تبیین است که ما مهم‌ترین دستورالعمل جهاد تبیین را در روز عید غدیر از جانب خداوند به رسول الله (ص) داریم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز در این نشست گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی می بایست به عنوان ادامه دهنده مسیر والای غدیر مورد توجه همگان قرارگیرد.

محمد بشارت افزود: خوشبختانه در ایام دهه ولایت با هم افزایی و همدلی تمامی دستگاه‌ها حول محور امام جمعه در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه با زحمات بخشداران و مسئولان طرح های خوبی در قالب ۱۵۰ برنامه جهت اجرا پیش بینی شده است که به سهم خود تشکر می‌ کنم.

وی اظهار داشت: غدیر به عنوان یک الگو از یک سو موضوع امامت و ولایت را برای ما مشخص می‌ کند و از سوی دیگر موضوع اصلی آن تبیین شخصیت بی‌نظیر و والای حضرت علی (ع) است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قطعاً مشکلات و کاستی‌ها وجود دارد، اما مهمتر از کمبودها و ایرادات عزم و اراده جدی مجموعه دولت مردمی در راستای رفع محرومیت‌ها و حل معضلات است.

بشارت یادآور شد: امروز به طور مثال در سطح شهرستان ری مشکلات و معضلات چندین ساله که از دوره‌های گذشته به یادگار مانده و موجب ایجاد حس یأس و ناراحتی در مردم و اهالی شده است به برکت نظام جمهوری اسلامی و اراده دولت مردمی در حال رفع است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری اعلام کرد: طرح هایی مانند کمربندی دوم تهران، میدان غنی آباد، تقاطع فیروزآباد و مشکلات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی و مانند این‌ها که در این دولت یا انجام شده و یا در حال اجرا است.

بشارت ادامه داد: قطعاً یکی از مشکلات مهم ما بیان نکردن صحیح و تبیین درست دستاوردهای دولت و نظام برای عموم جامعه است، امروز دولت سیزدهم علیرغم تمامی محدودیت‌ها، تحریم ها و کمبود منابع با تمام توان به میدان آمده و هیچ قصد و نیتی جز خدمت به مردم و تلاش جهت رشد و اعتلای ایران ندارد.

در این نشست گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده جهت اجرا در دهه ولایت و امامت از سوی معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد شعبانیه شهرستان ری ارائه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha