کد خبر 208031
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

با دستور رئیس جمهور عملیاتی می‌شود؛

بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران _شمال فردا صبح

بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران _شمال فردا صبح

مدیرعامل شرکت آزاد راه _ تهران گفت: فردا صبح قطعه دوم آزاد راه تهران _شمال به طول ۱۵ ونیم کیلومتر فردا صبح با دستور رئیس جمهور افتتاح و روز شنبه ۱۷ تیر برای مردم قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ سعید شاهسواری در مراسم بازدید از قطعه دوم آزاد راه تهران _ شمال گفت: قطعه دوم آزاد راه تهران_ شمال به طول ۱۵ ونیم کیلومتر فردا با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد و از شنبه صبح ۱۷ تیر  ماه به صورت کامل همراه با تونل البرز برای مردم قابل استفاده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آزاد راه _ تهران ، منطقه دوم به طول ۱۵ ونیم کیلومتر ۵ ونیم کیلومتر مسیر را کوتاه می‌کند.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران  در خصوص سرعت مجاز گفت: سرعت مجاز تعیین شده در تونل ۷۰ و در طول مسیر ۸۰ کیلومتر است، اما این مسیر برای سرعت ۱۰۰ طراحی شده است‌.

شاهسواری گفت: یکی از قابلیت‌های قطعه دوم آن است که در زمان پیک سفر با تشخیص پلیس راهور امکان استفاده برعکس از این مسیر وجود دارد.

او بیان کرد: تمامی طول این مسیر توسط مهندسان و مشاوران ساخته شده و تمامی نقاطی که احتمال ریزش و رانش وجود دارد شناسایی و ایمن سازی انجام شده است.  

شاهسواری بیان کرد: هیچ بدهی به کارگران در ساخت قطعه دوم وجود ندارد، اما بدهی به پیمانکاران وجود دارد.

او گفت: در این مسیر در دو بخش دوربین‌های نظارتی نصب خواهد شد که در حال حاضر دوربین‌های نظارتی و مانیتورینگ به صورت کامل در طول مسیر نصب شده و دوربین‌های تشخیص سرعت هم که باید توسط سازمان راهداری و پلیس راهور نصب شود به زودی در طول مسیر نصب می‌شود.

او گفت: با بهره‌برداری از این قطعه به طول ۱۵ ونیم کیلومتر طول مسیر تا چالوس ۵ ونیم کیلومتر کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha