کد خبر 207663
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه:

پلیس ولایت مدار پناهگاه امن مردم و خار چشم دشمنان نظام است

پلیس ولایت مدار پناهگاه امن مردم و خار چشم دشمنان نظام است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس ولایت مدار امروز به پناهگاهی امن برای اقشار مختلف مردم و در عین حال خاری در چشم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت‌الاسلام سید«ابراهیم حسینی» در همایش یک روزه کوپ فرماندهی انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان این مرز و بوم سال هاست که درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی هستند که یکی از گروه های هدف آن ها پلیس و ماموران انتظامی هستند.

وی ادامه داد: با این حال و باوحود همه تلاش های صورت گرفته دشمنان همیشه مغلوب بوده‌اند و نتوانسته اند خدشه ای بر چهره زیبای پلیس وارد کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: موفقیت پلیس در عرصه های مختلف به خاطر ولایت مداری کارکنان انتظامی است تا این نیروهای ولایت مدار امروز به خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب و پناهگاهی امن برای مردم تبدیل شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه همچنین با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: شان و جایگاه حضرت علی علیه السلام آنقدر بالاست که در حدیث قدسی به آن اشاره و با بهترین تعبیرات از ایشان یاد شده است.

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام نیز در شأن مولای متقیان حضرت علی علیه السلام فرموده اند اگر همه مردم بر محبت ایشان اجماع داشتند خداوند آتش را خلق نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان گفت: بدون شک اگر در مسیری که دین و شریعت برای ما تعیین کرده حرکت کنیم موفقیت و پیروزی با ما خواهد بود و در دنیا و آخرت عاقبت به خیر خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha