کد خبر 207292
۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

مدیرکل بازاریابی و فروش مبین‌نت در گفتگو با «حیات»؛

حجم بسته‌های اینترنتی خریداری شده واقعی است

حجم بسته‌های اینترنتی خریداری شده واقعی است

«محمد حسین افتخاری»، گفت:زمانیکه مشتریان در شبکه‌های اجتماعی حتی به اندازه یک دقیقه اقدام به تماشای ویدئو کنند، بالغ بر 200 تا 300 مگابایت «دیتا» مصرف خواهد شد.  بنابراین میزان اتمام بسته اینترنتی خریداری شده از سوی تمامی شرکتها، به میزان مصرف، مشتریان، بخصوص در شبکه‌های اجتماعی بستگی دارد.

«محمد حسین افتخاری»، مدیر کل بازاریابی و فروش مبین نت، در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ گفت: بسیاری از کاربران شرکت‌های مخابراتی مدعی هستند که حجم بسته اینترنت خریداری شده واقعی نبوده و زودتر از زمان پیش‌بینی شده به اتمام می‌رسد.

مدیر کل بازاریابی و فروش مبین نت در ادامه افزود: تمامی شرکت‌های مخابراتی در ایران از سامانه‌های شارژی استفاده می‌کنند که به شکل کاملا خودکار و دقیق پهنای باند مصرفی مشتریان را مانیتور کرده و میزان مصرف تمام مشتریان از سوی این سامانه شمارش می‌شود.

به گفته وی، زمانیکه مشتریان در شبکه‌های اجتماعی حتی به اندازه یک دقیقه اقدام به تماشای ویدئو کنند، بالغ بر 200 تا 300 مگابایت «دیتا» مصرف خواهد شد.  بنابراین میزان اتمام بسته اینترنتی خریداری شده از سوی تمامی شرکتها، به میزان مصرف، مشتریان، بخصوص در شبکه‌های اجتماعی بستگی دارد که در اذهان عموم به غیرواقعی بودن بسته‌های اینترنتی ارائه شده از سوی شرکت‌ها، به مشتریان تعبیر و تفصیر می‌شود.

افتخاری در ادامه با بیان این مطلب که میزان اینترنت مصرفی مشتریان، از سوی تمامی شرکت‌ها با سیستم‌های شارژینگ کنترل می‌شود، اظهار کرد: سیستم‌های شارژینگ استفاده مصرف اینترنت کاربران، بسیار دقیق عمل می‌کنند و یقینا هزینه پرداختی از سوی مشتریان بابت خرید بسته، واقعی و وابسته به میزان حجم اینترنت ارائه شده از سوی شرکت‌ها می‌باشد.

مدیر کل بازاریابی و فروش مبین نت، با اشاره به موضوع مهم «کندی اینترنت سراسری» در کشور، تصریح کرد: در حوزه تامین اینترنت کشور، از بهترین تکنولوژی‌ها و باندهای فرکانسی موجود بهره برده شده و از تمام دانش و توانایی ما در این زمینه استفاده شده است تا بتوانیم حداکثر کیفیت، با بالاترین سرعت را در اختیار مشتریان بگذاریم.

افتخاری در ادامه گفت: اگر امکان افزایش پهنای باند در کشور فراهم شود، این ظرفیت و آمادگی از سوی شرکت‌های مخابراتی داخل کشور وجود دارد که با پهنای باند گسترده‌تر و با سرعت بالاتر اینترنت را در اختیار عموم مردم و مشتریان قرار دهند.

مدیر کل بازاریابی و فروش مبین نت، عنوان کرد: در حال حاضر اینترنت ارائه شده به شهروندان در کشور، در نهایت دقت و توان از سوی شرکت های مرتبط، حوزه‌های فنی و شبکه‌های مخابراتی، ارائه شده و تلاش شده است که با در نظر گرفتن جلب رضایت مشتریان و بالاترین کیفیت و بالاترین سرعت در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

در پایان لازم به ذکر است که نمایشگاه «الکامپ» بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق است که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند. الکامپ نمایشگاهی برای عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در طول چهار روز برگزاری آن، بیش از ۳۰ محصول فناورانه جدید در حوزه‌های الکترونیک، صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی و تجهیزات اندازه‌گیری است و امروز پنج‌شنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha