کد خبر 207267
۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

فرمانده مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش در گفتگو با «حیات»:

رسالت ما، تربیت نیروی رزمی و کارآمد برای ارتش است

رسالت ما، تربیت نیروی رزمی و کارآمد برای ارتش است

امیر سرتیپ دوم فرزاد آزادی گفت: جوان عزیزی که امروز به ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوسته است اگر انضباط بالایی داشته باشد، فردا یک رزمنده خوبی برای مقابله با هرگونه تهدید بر علیه کشور و حتی فراتر از مرزهای وطن خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم فرزاد آزادی فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ در رابطه با ارتقا رزمایش‌های نظامی ارتش گفت: ماموریت مرکز درجه داری حضرت جوادالائمه بر این است که قشر درجه دار به مدت ۲ ماه یا ۳۵ هفته تخصصی در این مرکز تربیت و آموزش های لازم را دیده و آماده خدمت برای ارتش جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه این آموزش ها برای آمادگی بیشتر جوانان ارتشی است تا این عزیزان آماده رزم باشند ادامه داد: یکی از مولفه‌های اصلی در بعد قدرت ملی و ارتقاء سطح قدرت، همین سطح قدرت است لذا این پادگان خشت اول است بدین معنا که اگر فرماندهان، کادر عقیدتی و سایر اساتید ما پای کار نباشند، آموزش به نحویکه ما می‌خواهیم و هدف، تربیت نیروی انسانی کارآمد برای تحویل به نیروهای مسلح است خوب پیش نخواهد رفت و در واقع رسالت مان به طور کامل انجام نمی‌شود.

آزادی تاکید کرد: دغدغه و فکر تمامی مسئولین و فرماندهان ما این است که شبانه روز پای کار باشند تا جوانانی که امروز در مراسم تحلیف و سردوشی شان را ملاحظه کردید به ۳ شاخص اساسی؛ معنویت، آموزش و انضباط دست یابند.

فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: جوان عزیزی که امروز به ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوسته است اگر انضباط بالایی داشته باشد، فردا یک رزمنده خوبی برای مقابله با هرگونه تهدید بر علیه کشور و حتی فراتر از مرزهای وطن خواهد بود بنابراین با در رعایت ۳ مولفه بالا تمامی تلاش خود را می کنیم تا نیروی خوب تحویل ارتش دهیم.

آیین اختتامییه هشتمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانش آموزان درجه داری آموزشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیرو زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان مرکز آموزش جواد الائمه برگزار شد. در این مراسم دانش آموختگان با ادای احترام به ساحت مقدس بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری در حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به انجام رژه پرداختند و بخشی از آمادگی های نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha