کد خبر 207247
۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

رزمایش های متعددی برای امسال طراحی شده است

رزمایش های متعددی برای امسال طراحی شده است

امیر سرتیپ نوذر نعمتی گفت: ما همه ساله رزمایش‌های متعددی را طراحی و اجرا می‌کنیم، امسال نیز رزمایش‌های زیادی را پیش‌بینی کرده‌ایم که به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در حاشیه آیین اختتامیه هشتمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانش آموزان درجه داری آموزشگاه های ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ در رابطه با نقش پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش در تامین امنیت آسمان ایران گفت: پدافند هوایی بخشی از کل نیروهای مسلح را تشکیل میدهد افزود: اولین ماموریت پدافند نیروی زمینی این است که در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی نیروهای مسلح انجام وظیفه می کند علاوه بر آن، حفاظت هوایی ارتفاع کم یگان‌های نیروی زمینی در رزم را نیز بر عهده دارد. در حال حاضر که در زمان صلح هستیم، پدافند نیروی زمینی ارتش در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی عمل می‌کنیم .

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در پاسخ به این سوال که آیا رزمایش جدیدی پیش رو دارید عنوان کرد: ما همه ساله رزمایش‌های متعددی را طراحی و اجرا می‌کنیم. رزمایش‌های ما در واقع همان آزمایش‌هایی از آموزش‌هایی است که در طول سال به کارکنان مان تعلیم و یا تجهیزات جدیدمان را برای مقابله با تهدیدات رصد شده، ارائه می‌دهیم.

نعمتی در رابطه با تعداد رزمایش های سالانه ضمن اشاره به این موضوع که سالانه رزمایش های بسیاری داریم افزود:  تعدادی از این رزمایش‌ها، رسانه ای می‌شوند ولی تعداد بسیار کثیری  از رزمایش‌ها را در سکوت رسانه‌ای انجام می‌دهیم و خودمان رسانه ای نمی کنیم. البته امسال رزمایش‌های زیادی را پیش‌بینی کرده‌ایم که به امید خدا اطلاع رسانی های مربوطه به موقع انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha