کد خبر 207252
۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

قوی شدن تنها راه ایستادگی در برابر جبهه استکبار است

قوی شدن تنها راه ایستادگی در برابر جبهه استکبار است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تنها راه مقابله با نظام سلطه و جبهه استکبار قوی شدن است و برای حفظ دستاوردها باید با عزت و شرف ایستادگی کنیم تا ادامه دهنده راه امام حسین(ع) باشیم. 

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیر که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد اظهار کرد: منطق ملت ایران منطق امام حسین(ع) است لذا لازمه اطاعت از منطق امام حسین(ع) پیروی از ولایت است پس باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشیم.

وی عنوان کرد: مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام ذالحجه و تیر، آزمون‌های بزرگ برای ملت ایران بوده زیرا فرصت‌هایی در اختیار ملت‌ها قرار می‌گیرد و چگونگی استفاده آن مهم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ایام عرفه با عظیم‌ترین، با فضلیت‌ترین و شریف‌ترین ایام است و فرصت استثنایی برای دعا، نیایش، توبه، معرفت و شناخت بوده که اگر از آن استفاده نکنیم دچار خسران خواهیم شد.

وی ادامه داد: در همین ایام عرفه با شفیع قرار دادن پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) از خداوند درخواست توبه می‌کنیم لذا باید معرفت و بصیرت مهمترین درخواست از خداوند در این ایام باشد.

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: سال‌ها از ظلم و ستمی که بر اهل بیت(ع) روا شده برای مردم سخن گفتیم و از واقعه جانسوز کربلا گفته شد ولی جای سوال است که مگر می‌شود در جامعه اسلامی چنین ستم‌هایی روا شود زیرا بصیرت لازم در امت اسلامی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگ از سوی خداوند بود که حاکمیت دینی و اسلامی برقرار شد افزود: سقوط نظام ستم‌شاهی به عنوان معجزه پروردگار بود لذا انقلاب اسلامی امانتی برای امت ایران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: اما دشمن از بدو انقلاب توطئه‌هایی علیه ملت ایران داشتند و جوانان بی‌شماری در راه دفاع از وطن به شهادت رسیدند که عده ای در دفاع مقدس، برخی در مبارزه با مواد مخدر و برخی هم قربانی ترور شدند.

وی با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی مهمترین هدف شهدا بود گفت: در سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ از یارانش می‌خواهیم بگوییم آنها به عنوان راست قامتان انقلاب، لحظه‌ای در دفاع از ارزش‌های اسلامی به خود تردید راه ندادند و این یک پیام برای ایستادگی است.

حجت الاسلام آقاجانپور افزود: برخی عقیده دارند برای داشتن یک زندگی راحت باید سازش کرده و تسلیم خواسته‌های نامشروع نظام سلطه باشیم اما امام حسین(ع) در مقابل این دیدگاه گفته بود هرگز سازش نمی‌کنم.

وی یادآور شد: امروز منطق نظام جمهوری اسلامی همان منطق امام حسین(ع) است لذا سیاست امام خمینی(ره) بر طبق قرآن این است که به هیچ ملت و کشوری ظلم و ستم نمی‌کنیم لذا ایران هراسی در این میان هیچ جایگاهی ندارد، از طرفی زیر بار هیچ ظلمی نمی‌رویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به افشای ماهیت آمریکا گفت: آمریکای مدعی حقوق بشر جنایت‌های بی‌شماری در منطقه انجام داده و این بر کسی پوشیده نیست لذا چهره بدون روتوش آمریکا در جنایات های مکرر مشخص است اما اکنون ادعای مدافع حقوق بشر دارد.

وی یادآور شد: قدرت آمریکا پوشالی است ولی ملت ایران در اوج اقتدار قرار دارد و اگر امروز بسیاری از کشورها دست دراز کرده‌اند با جمهوری اسلامی ایران رابطه داشته باشند و خواهان تولید داخلی ما هستند به این خاطر است که ایران از دهه ۶۰ تاکنون تغییرات مشهودی داشته است.

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: برای دفاع از کشور و ناموس در اوایل انقلاب حتی از ابتدایی‌ترین سلاح‌ها برخوردار نبودیم اما اکنون نیروی مسلح ایران در اوج اقتدار است و برای اولین بار هواپیمای جنگنده نظامی، کشتی‌ها و ناواهای جنگی و قایق‌های پرنده تولید شده است.

وی با اشاره به جنایات صدام در دوران دفاع مقدس و بمباران شهرها هم اظهار کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی به جایی رسیده که موشکی با برد چندین هزار کیلومتری تولید می شود که نقطه اقتدار ایران بوده و دشمنان اجازه تعرض نمی‌دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: دشمن دست از دشمنی خود با ملت ایران برنمی دارد و دشمنی آمریکا با ما پایانی ندارد چون ماهیت آمریکا و نظام سلطه چپاولگری بوده و با ماهیت نظام جمهوری اسلامی در تقابل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha