کد خبر 207101
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

آغاز ساخت بیمارستان بنیاد شهید در شیراز در آینده نزدیک

آغاز ساخت بیمارستان بنیاد شهید در شیراز در آینده نزدیک

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن اشاره به همکاری این نهاد با شهرداری شیراز، گفت: در صورت تامین زمین کار ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی این بنیاد تا دو ماه آینده در شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ ابراهیم بیانی با اشاره به جلسه با شهرداری و شورای شهر شیراز، اظهار داشت: بیمارستان 600 تختخوابی بنیاد شهید با هدف ارائه خدمات درمانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین عموم شهروندان احداث خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: قرار است 100 تخت این بیمارستان، به جانبازان اعصاب و روان و 500 تخت دیگر به سایر بخش‌های مورد نظر اختصاص یابد.

وی با اشاره به تعامل بین بنیاد شهید و شهرداری شیراز، گفت: مقرر شد که شهرداری شیراز بحث تامین زمین را عهده‌دار شده و بودجه 5 هزار میلیارد تومانی ساخت این مرکز درمانی از محل اعتبارات داخلی سازمان و با مساعدت‌های دولتی تامین شود.

بیانی ادامه داد: مقرر شد که شهرداری شیراز برای ساماندهی قبور مطهر شهدا و بهسازی و مرمت گلزارهای شهدای این کلانشهر، به ویژه در دارالرحمه اقدامات لازم را اجرایی و سنگ‌های فرسوده را تعویض و سایبان‌های معیوب را بهسازی کند.

وی از اقدامات شهرداری شیراز در خصوص نصب تابلوهای تصاویر شهدا در معابر شهری قدردانی و خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد تابلوهای جدید و با کیفیت از تمثال شهدا در ورودی‌های شهر شیراز و معابر شهری نصب شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری بین بنیاد شهید فارس و شهرداری شیراز در آینده شاهد اقدامات خوبی در حوزه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha