کد خبر 207036
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

معاون استاندار همدان: فعالیت‌های ورزشی نیازمند پیوست رسانه‌ای است

معاون استاندار همدان: فعالیت‌های ورزشی نیازمند پیوست رسانه‌ای است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با ابراز گلایه مندی از ضعف رسانه‌ای در حوزه ورزش استان گفت: فعالیت‌های ورزشی نیازمند پیوست فرهنگی و رسانه‌ای است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حسن رضانیا روز دوشنبه در شورای تربیت بدنی و ورزش استان همدان اظهار داشت: مباحث فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه ورزشی که از فعالیت گسترده با جمعیت انبوه برخوردار است، بسیار حایز اهمیت بوده و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: دشمن همواره می‌کوشد با ترفندهای رسانه‌ای به افکار عمومی جامعه القا کند که نظام ناکارآمد است براین اساس باید ضمن تقویت پیوست‌های فرهنگی و رسانه‌ای، امیدآفرینی را در بین مردم تقویت کرد تا توطئه‌ها خنثی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: مجموعه ورزش با عموم مردم سروکار دارد و با توجه به حساسیت و جایگاه اثرگذارش باید از مشاوره کارشناسان خبره در حوزه‌های روانشناسی و رسانه‌ای مشورت گرفت تا با ایجاد ظرفیت‌های اندیشه ورز رسانه‌ای امیدآفرینی کرد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های امسال باید طبق اولویت‌های اصلی ریل‌گذاری شود و با مشخص کردن اولویت‌های اصلی پیوست رسانه‌ای و فرهنگی فراموش نشود.

رضانیا یادآور شد: با توجه به حساسیت و هزینه تولیدات صداوسیما برای دیدن شدن فعالیت‌های ورزشی در تلویزیون باید از طریق راههای مختلف به صدا و سیما کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای بیان مزایای ورزش‌های آئینی در جامعه باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای بویژه فضای مجازی بهترین استفاده را ببریم.

معاون استاندار همدان در ادامه با انتقاد از دستگاه‌های اجرایی در عمل نکردن به مصوبات گذشته شورای تربیت بدنی و ورزش، افزود: مصوبات این ستاد لازم اجرا است و با دستگاههای اجرایی که مصوبات شورای ورزش و تربیت بدنی را اجرا نکنند، برخورد خواهد شد.

رضانیا بیان کرد: اجرای مصوبات این ستاد الزامی است و با اداراتی که نسبت به مصوبه‌های شورای ورزش و تربیت بدنی کم توجهی کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha