کد خبر 206731
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

نماینده استهبان در مجلس در گفتگو با «حیات»:

سلامت جانبازان و ایثارگران اولویت دولت است/ بنیاد شهید از دولت مطالبه‌گری کند

سلامت جانبازان و ایثارگران اولویت دولت است/ بنیاد شهید از دولت مطالبه‌گری کند

فرهاد طهماسبی گفت: بعید میدانم دولت برای کالاهای بهداشتی و زیبایی ارز تخصیص دهد ولی برای بیماران صعب‌العلاج و جانبازان این کار را انجام ندهد زیرا سلامت جانبازان و ایثارگران اولویت دولت است.

فرهاد طهماسبی نماینده استهبان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ در رابطه با مشکل کمبود داروی جانبازان با بیان اینکه دولت در قبال جانبازان و بیماران صعب‌العلاج تکلیف دارد افزود: همانطور که در قوانین نیز مصوب شده است دولت باید ارز مورد نیاز برای تامین داروی جانبازان را تخصیص دهد.

وی ادامه داد: دولت باید بدون واسطه و به طور مستقیم خرید دارو را انجام دهد به نحویکه جانبازان عزیز که سلامت جسم و روح‌شان را طی ۸ سال جنگ تحمیلی فدای کشور کردند را بیش از این دچار اذیت نکنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعید میدانم دولت برای کالاهای بهداشتی و زیبایی ارز تخصیص دهد ولی برای بیماران صعب‌العلاج و جانبازان این کار را انجام ندهد زیرا سلامت جانبازان و ایثارگران اولویت دولت است با توجه به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی این موضوع، پیگیر مشکلات دارویی جانبازان است در این زمینه اگر نیاز باشد از نمایندگان مجلس نیز کمک بخواهد تا بتوانیم همراه هم از پس این مشکل برآییم و از دولت مطالبه‌گری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha