کد خبر 206303
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

سلیمی در گفتگو با «حیات»:

تامین داروی جانبازان، اولویت مجلس و دولت است

تامین داروی جانبازان، اولویت مجلس و دولت است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلساتی که مجلس با وزیر بهداشت و اقتصاد داشت قرار بر این شد هر دو وزارتخانه پیگیری های جدی را انجام و گزارشات لازم را به مجلس ارائه دهند زیرا کمترین کاری در قبال این عزیزان، تامین داروی مورد نیازشان است.

اصغر سلیمی؛ سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ گفت:  جانبازان عزیز جان خودشان را برای امنیت این کشور و حفظ تمامیت ارضی به خطر انداختند با کمبود دارو به مشکل اساسی برخورده اند که احتمال دارد جانشان هم به خطر بیفتد.

وی گفت: مجلس و دولت به دنبال این هستند تا مشکلات دارویی جانبازان را حل کنند. طی جلساتی که مجلس با وزیر بهداشت و اقتصاد داشت قرار بر این شد هر دو وزارتخانه پیگیری های جدی را انجام و گزارشات لازم را به مجلس ارائه دهند زیرا کمترین کاری که می توانیم در قبال این عزیزان انجام دهیم تامین داروی مورد نیازشان است و بی انصافی است که این عزیزان را از حق استفاده داروی مورد نیازشان برای ادامه حیات دریغ کنیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس عملکرد دکتر قاضی زاده هاشمی را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه دکتر قاضی زاده هاشمی خودشان عضو هیات رئیسه مجلس بودند از مسائل مجلس و دولت باخبر و آشنا هستند. ایشان با ارتباط خوبی که هم با مجلس و هم دولت دارند می توانند کمک خوبی را به جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان داشته باشند و از این ظرفیت برای رفع موانع و مشکلات این عزیزان استفاده کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha