کد خبر 206146
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

استاندار:

باید عقب ماندگی‌های اعتباری پروژه‌های ملی در خراسان شمالی جبران شود

باید عقب ماندگی‌های اعتباری پروژه‌های ملی در خراسان شمالی جبران شود

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: باید عقب ماندگی های اعتباری پروژه های ملی در استان جبران شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمدرضا حسین نژاد در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: هر قدر مدیران، اطلاعات تحلیلی بهتری داشته باشند می توان در سطح ملی دفاع بهتری از استان داشت و شرایط ویژه تری را برای استان رقم زد.

وی افزود: ضروری است تا به فکر پروژه های مطالعاتی و تعریف پروژه های جدید ماده ۲۳ باشیم تا عقب ماندگی در بحث پروژه های ملی جبران شود.

وی اظهار کرد: با انتقال آب سرانی در قالب ماده ۲۳ به داخل استان حرکت مهمی در جذب اعتبارات ملی در سطح استان صورت خواهد گرفت.

حسین نژاد با اشاره به ضوابط اجرایی بودجه گفت: آشنایی مجریان با قوانین و رعایت آن موجب می شود کار دیوان محاسبات و دستگاه نظارتی کمتر شده و فعالیت ها در چارچوب قانون تنظیم شود و این، کار دستگاه نظارتی را تسهیل می کند.

در این جلسه که با حضور اعضای اصلی شورا و مدعوین برگزار شد، دستور کار تشریح ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۲ و گزارش عملکرد اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ مطرح و گزارش تشریحی ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۲ که بیشتر جنبه تبیین و آگاه سازی داشت ارائه و چهار مصوبه از جمله اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ۱۴۰۲، اعتبارات هزینه ای سال ۱۴۰۲ و همچنین تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ دهیاری های مشمول قانون درآمد پایدار تصویب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha