کد خبر 205965
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

وارث فیرمینو در لیورپول مشخص شد

وارث فیرمینو در لیورپول مشخص شد

با جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول فصل آینده پیراهن شماره 9 این تیم در اختیار داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ با جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول فصل آینده پیراهن شماره 9 این تیم در اختیار داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، قرار خواهد گرفت.
روبرتو فیرمینو از سال 2017 پیراهن شماره 9 لیورپول را به تن کرد. اما در پایان فصل جاری این مهاجم برزیلی رسما با لیورپولی‌ها خداحافظی کرد. بعد از جدا شدن فیرمینو لیورپولی‌ها به دنبال پاسخ این سوال بودند که پیراهن شماره 9 بعد از او به کدام بازیکن خواهد رسید؟
تاک اسپورت امروز در گزارشی اعلام کرد یورگن کلوپ و لیورپول تصمیم خود را گرفته و داروین نونیز از فصل آینده با پیراهن شماره 9 وارد میدان خواهد شد.

لیورپول تابستان گذشته داروین نونیز اروگوئه‌ای را با قراردادی 90 میلیون یورویی به خدمت گرفت. او یک سال بعد از لیورپولی شدنش به جمع ستاره‌های بزرگ لیورپول می‌پیوندد که در تاریخ باشگاه این پیراهن افسانه‌ای را به تن کرده‌اند.
نونیز پیش از پیوستن به لیورپول بازیکن بنفیکا بود و در این تیم پیراهن شماره 9 را به تن می‌کرد. او حالا این فرصت را دارد که با پیراهن شماره 9 قرمزهای آنفیلد خودش را به عنوان مهاجم اصلی این تیم ثابت کند.

مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته با پیراهن شماره 27 برای لیورپول به میدان می‌رفت. معمولا مهاجمان مرکزی وقتی به تیمی منتقل می‌شوند که پیراهن شماره 9 آن در اختیار بازیکنی دیگر است از این شماره استفاده می‌کنند چرا که 2 بعلاوه 7 در واقع اشاره به عدد 9 داشته و نشان می‌دهد این مهاجم آماده به دست آوردن شماره 9 است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha