کد خبر 205010
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

در انتهای معاملات بازار سرمایه:

قرمز پوشی شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۳ هزار واحد

قرمز پوشی شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۷۳ هزار واحد

شاخص کل بورس با اُفت ۷۳ هزار و ۳۷۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۶ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ امروز یکشنبه (۲۰ خرداد) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۶۸۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۷۵۲ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۷۳ هزار و ۳۷۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۶ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی باد»، «شستا» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۲۵ هزار و ۸۳۳ واحدی روی پله ۷۷۱ هزار و ۲۹۸ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۸۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۹۲۵ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۹۰۲ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۶۰ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز بانک‌ها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵۸۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های کهمدا، کسعدی، دامین بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خکار، ولصنم و ما بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های غگلپا، ثباغ و وگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام سدیبر، حپارسا و ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نمادهای همای، فیروزا وخساپا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نمادهای آوند، کارا و دی در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نمادهای دارایکم، افران و وبملت بیشترین ارزش معامله و نمادها شستا، وبصادر و وتجارت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

کارا، اراد ۲۴۴، اعتماد بیشترین ارزش معامله و نمادهای کارا، خاور و دی بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha