کد خبر 205679
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

معاون استاندار یزد: دولت سیزدهم، بن‌بست ندارد

معاون استاندار یزد: دولت سیزدهم، بن‌بست ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دبیر شورای اداری استان یزد گفت: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، بن‌بست وجود ندارد و این دولت تحول خواه و نوآفرین است .

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد علی شاه حسینی، روز پنجشنبه در دومین نشست شورای اداری استان در سالجاری افزود: دولت سیزدهم دولت مردمی است و مردم فصل الخطاب و ولی نعمت ما هستند و تکریم ارباب رجوع در سرلوحه برنامه های این دولت است .

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری یزد افزود: موضوع اول دولت سیزدهم حوزه اقتصاد و رشد اشتغال و سرمایه گزاری است و تمام تلاش مسئولان کشور در حوزه های مختلف باید بر اساس رشد تولید و کاهش تورم باشد .

شاه حسینی ادامه داد: رییس جمهور تاکید کردند که حتما باید از نظرات نخبگان در تصمیم گیری ها استفاده شود و تکریم مردم نیز یعنی گرهی از کار آنها باز کردن و اینکه مانع نباشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: به لطف خدا و با مدیریت جهادی استاندار و مدیران استان، فعالیت های بسیار خوبی در استان در حال انجام است و بویژه در سند یزد نوین که فعالیت های اجرایی در این راستا انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: تکمیل پروژه های عمرانی در دستور کار این دولت قرار گرفت و پروژه های شاخص استان که بسیاری از انها نیمه تعطیل یا تعطیل شده بود ، دوباره راه اندازی شد.

محمد جواد ابوالحسینی افزود: اعتبارات عمرانی سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان بود و البته طبق گزارش نهادهای متولی وضعیت مانده دستگاههای دولتی بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و این میزان اعتبار مانده در حساب ادارت دولتی استان درست نیست و باید اصلاح گردد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه در قالب ۵ پروژه در حال انجام است که در قبل از دولت سیزدهم تعطیل بود و ۱۹ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته و ۱۲ کیلومتر نیز برای امسال برنامه ریزی شده است.

معاون عمرانی استاندار یزد گفت: ۸ بیمارستان دولتی و یک بیمارستان تامین اجتماعی و چندین بیمارستان نیز توسط بخش خصوصی در حال احداث است و ۱۱ مخزن ذخیره آب نیز با پیشرفت خوب در حال انجام است.

ابوالحسینی اظهار داشت: نهضت ملی مسکن نیز بزرگ ترین پروژه عمرانی طول تاریخ استان یزد است و ۱۰۲ هزار متقاضی واجد شرایط ثبت نام کردند که ۶۰ هزار تعهد استان یزد در این حوزه است و ۳ هزار و ۱۱۲ مسکن محرومان نیز در دست اقدام و ۸ هزار و ۱۰۰ واحد نیز در بافت فرسوده ساخته خواهد شد.

محمد صالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: استان یزد در بیست سال آینده چیزی نخواهد داشت چون معادن برداشت شده و دیگر چیزی باقی نمانده و اینکه هزاران میلیارد تومان از معادن خارج می شود و هیچ عایدی برای استان ندارد.

وی افزود: این خسران است و لذا آسیب هایی مثل گرانی مسکن و اجاره و نبود مدرسه و دیگر معضلات باید آسیب شناسی و مدیریت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید هادی علوی تفتی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام.خدا قوت. معاون استاندار از حرف زدن و شعار دادن بپرهیزید.و در میدان عمل با ایثارگران از جان گذشته.(جانبازان)همراه در عمل باشید. تا پیروزی نهایی حاصل شود.ان شاالله.