کد خبر 205519
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور

کاهش نسبی دما در برخی از نقاط کشور

طی سه روز اخیر در شرق اردبیل و سواحل شمالی کشور وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. 

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ طی پنج روز آینده گذر امواج تراز میانی جوی از نوار شمالی کشور سبب رشد ابرهای همرفتی گاهی همراه با رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بویژه در ساعات بعد از ظهر واوایل شب می‌شود.

 علاوه بر آن طی روز چهارشنبه در شرق اردبیل گیلان، مازندران و داشته‌های جنوبی البرز شامل استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز افزایش ابر رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

 پنجشنبه میزان بارندگی در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل تشدید میشود و در سایر مناطق ذکر شده بارش کاهش می‌یابد. 

جمعه ابرناکی بارش خفیف و پراکنده در این مناطق و سواحل دریای خزر رخ می‌دهد. در ضمن طی سه روز اخیر در شرق اردبیل و سواحل شمالی کشور وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود. 


شنبه بارندگی در مناطق شمالی آذربایجان غربی آذربایجان شرقی و اردبیل تقویت می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام مستقر می‌شود یکشنبه فقط در شمال آذربایجان شرقی ابرناکی و بارش شکل می‌گیرد.

 تا روز جمعه در بخش‌هایی از جنوب غرب و غرب کشور و مناطقی از استان بوشهر وزش باد شدید همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست. در این مدت نیمه شرقی دریای خزر همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha