کد خبر 205327
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

لزوم رفع موانع جایگاه داران سوخت

لزوم رفع موانع جایگاه داران سوخت

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: رفع موانع جایگاه داران سوخت در رضایت مسافران تأثیرگذار است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ امیر کرم‌زاده ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲در نشست با نمایندگان انجمن جایگاه داران خدمات رسان بین‌راهی استان‌های سمنان و مازندران بر رفع مشکلات جایگاه داران تاکید و اظهار کرد: افزایش همکاری و تعاملات، بیان مشکلات از سمت جایگاه داران و پیگیری و رفع موانع، موجب ارتقای سطح خدمات‌رسانی به گردشگران می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سمنان استان پیشرو در امر ادغام جایگاه داران، خدمات رفاهی و… در انجمن جایگاه داران در کشور بوده است و دومین انجمن جایگاه داران کشور نیز با همکاری جایگاه داران استان مازندران تشکیل‌شده است.

کرم زاده افزود: یکی از اقدامات شایسته استان سمنان، ایجاد امکان حضور جایگاه داران در جلسات خدمات سفر استان سمنان بوده که با برقراری ارتباط مستقیم جایگاه داران با بالاترین مقام اجرایی استان، موجب تسهیل امور جایگاه داران، رفع موانع و مشکلات، پیگیری مطالبات جایگاه داران و درنتیجه موجب بالا رفتن کیفیت و سطح خدمت‌رسانی جایگاه داران استان سمنان به گردشگران و مسافران شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: سوخت محرک اصلی حرکت گردشگران است و در کنار آن خدمات‌رسانی در جاده‌ها به گردشگران امری ضروری است که کارکنان این انجمن در تمامی فصول و به‌صورت شبانه‌روزی به گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

در این جلسه نمایندگان انجمن جایگاه داران ضمن تقدیر و تشکر از دستاوردها و تدابیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، درخواست‌ها و موانع کاری خود را تشریح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha