کد خبر 201158
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

آغاز به کار پاویون وزارت میراث‌فرهنگی در نمایشگاه اکسپو تهران

آغاز به کار پاویون وزارت میراث‌فرهنگی در نمایشگاه اکسپو تهران

پاویون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی میراث فرهنگی، این نمایشگاه روز یکشنبه ١٧ اردیبهشت ١۴٠٢ با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و جمعی از مدیران، تجار و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرد.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نمایندگی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاویون این وزارتخانه را به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران در حوزه گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان، در این دوره از نمایشگاه اکسپو برپا کرده است.

در ایام برگزاری نمایشگاه، محتواهای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ایران و همچنین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی و ... ایران به زبان‌های مختلف از جمله چینی، روسی، انگلیسی و عربی در قالب ارائه‌های اسلاید ، ویدئو و تصاویر در نوبت‌های مختلف برای بازدید کنندگان سایر کشورها به نمایش در خواهد آمد.

جامعه تورگردان ایران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهان‌گردی، جامعه هتل‌داران ایران، انجمن اقامتگاه‌های بوم‌گردی و پرتال ویزیت ایران در کانترهای جداگانه به ارائه خدمات و معرفی توانمندی‌های خود می‌پردازند.

کارگاه آموزشی تولید محصولات صنایع‌دستی و عرضه هنرهای سنتی توسط صنعتگران ایرانی، از دیگر بخش‌های غرفه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در چهار روز برگزاری نمایشگاه است.

پاویون وزارت میراث‌فرهنگی تا ٢٠ اردیبهشت از ساعت ٩ تا ١٧ در سالن ٣۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو با حضور ۷۰۰ شرکت داخلی و تاجرانی از کشورهای امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه، چین، آفریقا و آمریکای لاتین و عربستان گشایش یافت و تا ۲۰ اردیبهشت ماه هم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha