کد خبر 205326
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «حیات» تصریح کرد؛

ضعف نظارت در حمل و نقل هوایی، واکنش قاطع مجلس را در پی خواهد داشت

ضعف نظارت در حمل و نقل هوایی، واکنش قاطع مجلس را در پی خواهد داشت

«حسینی»، در واکنش به اظهارات نسنجیده رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این خصوص که اگر بلیت هواپیما گران نشود، عده‌ای ‌اتوبوس‌سوار، هواپیماسوار می‌شوند، گفت: ضعف نظارت در حوزه حمل و نقل هوایی زمینه‌ساز این قبیل اظهار نظرها بوده واکنش قاطع مجلس را در پی خواهد داشت.

«سیدکریم حسینی»، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات؛ در واکنش به اظهارات نسنجیده رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این خصوص که اگر بلیت هواپیما گران نشود، عده‌ای ‌اتوبوس‌سوار، هواپیماسوار می‌شوند، گفت: تفکیک و گروه‌بندی افراد جامعه و بیان مطالب ناشایستی از این دست، قابل قبول نیست.

حسینی افزود: من به عنوان نماینده مردم در مجلس، مخالف این‌گونه اظهار نظرها بوده و پی‌گیر این موضوع هستم.

وی در ادامه بیان کرد: انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور به این‌گونه ادبیات واکنش نشان دهند، چرا که صندلی هواپیما متعلق به یک عده خاص نبوده و جایز نیست هیچ گونه تفکیکی در این خصوص صورت گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: در یکی از جلسات شورای عالی هواپیمایی با حضور وزیر راه و شهرسازی وقت، توافقی صورت گرفت که بر اساس آن نرخ بلیط هواپیما 29 درصد افزایش پیدا کند.

به گفته وی امروز برخی شرکت‌های هواپیمایی حتی  فراتر از مصوبه شورای عالی هواپیمایی، بلیت فروشی می‌کنند که به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و خلاف قانون است.

حسینی در پایان گفت: ضعف نظارت در حوزه حمل و نقل هوایی زمینه‌ساز این قبیل اظهار نظرها بوده واکنش قاطع مجلس را در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha