کد خبر 205306
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

۴ طرح عمرانی در شهر بومهن به بهره‌بردرای رسید

۴ طرح عمرانی در شهر بومهن به بهره‌بردرای رسید

شهردار بومهن گفت: چهار طرح عمرانی با ۱۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و مشارکت بخش خصوصی امروز دوشنبه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مجتبی رضا زاده روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی که با حضور مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار داشت: بازار روز امام رضا (ع) در بلوار امام خمینی، بازار روز کرامت با هدف ساماندهی مشاغل سیار و دستفروشان در بلوار امام (ره) جنب بانک ملی، رونمایی از المان شهید حججی مدافع حرم و توسعه و بهسازی روشنایی معابر شهری به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان، افزود: در ۱۴ ماه گذشته با همراهی همکاران تعدادی طرح های زیر ساختی، عمرانی و خدماتی به شهروندان فهیم شهر بومهن با هدف ارتقا کیفیت زندگی شهروندی ارائه شده و خدمت رسانی ما ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه شهروندان در راستای ساماندهی مشاغل سیار، ساخت بازار روز کرامت با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت و باتوجه به اینکه در هفته صنایع دستی قرار داریم ایجاد بازار صنایع دستی در این بازار در حال برگزاری است.

شهردار بومهن ادامه داد: بازار روز امام رضا (ع) توسط بخش خصوصی و با مشارکت آماده سازی و مجوز شهرداری اجرا و به بهر ه برداری رسید.

رضازاده اضافه کرد: زمین بازار روز کرامت به رایگان از سوی مالک در اختیار شهرداری گذاشته شده است و در این طرح خدماتی شهرداری انتفاعی ندارد ، این بازار خاص برای شهروندان طی روزهای هفته خدمات رسانی دارد و از مشاغل سیار درخواست و انتظار داریم که تمکین کنند و حضو ر داشته باشند.

وی تاکید کرد: در صورتی که صاحبان مشاغل سیار تمکین نکنند، قطعا با توجه با قوانینی که در تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری در راستای جلوگیری از سد معبر توسط شهرداری و حمایت های دستگاه های قضایی و فراجا برخوردهای قانونی می شود.

این مسئول گفت: تا امروز با صاحبان مشاغل سیار برخورد سلبی نداشتیم و از صاحبان مشاغل سیار دعوت می کنیم که در این بازار حضورداشته باشند.

شهردار بومهن در باره طرح توسعه روشنایی شهری توضیح داد: توسعه و بهسازی شبکه روشنایی معابر شهری با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد و در حال حاضر در شهر بومهن هیچ معبر تاریکی نداریم.

رضا زاده اظهار داشت: بلوارهای شهید صارمی ،سپاه ، هوا فضا، بسیج ، باغچنار ، حق وردیان ، بلوار ولایت سیاهبند، بلوار امام خمینی (ره) معبر اصلی شهر هست در راستای امینت بخشی و تسهیل تردد در معابر روشنایی مطلوبی دارد.

وی با اشاره به سایر طرح های قابل افتتاح اعلام کرد: هفته آینده با حضور استاندار تهران هشت طرح شهری مهم در حوزه زیر ساخت و خدمات فرهنگی و خدمات عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری جشن های شبانه، ارائه محصولات تازه کشاورزی ، معرفی صنایع دستی، برگزاری روز بازار و راه اندازی بازار خودرو در آینده نزدیک را در دستور کار داریم که مکمل بازار کرامت خواهد بود.

رضازاده از به آخر خط رسیدن طرح جهادی آسفالت در شهر بومهن که از ۱۴ ماه پیش آغاز شده بود خبر داد و اظهار داشت: طرح جهادی آسفالت معابر اصلی و فرعی بعد از ۱۴ ماه با ۴۹۰ میلیاردریال به انتهای خود رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار اجرای امور ،آسفالت ریزی انجام شده طی ۱۵ ماه گذشته هفده ونیم برابر افزایش نسبت به مدت مشابه سال های گذشته دارد.

شهردار بومهن یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ اعتباری بالغ بر ۲۷میلیارد ریال و در سال گذشته ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه آسفالت شده است، سطح خرابی ها در معابر شهری زیاد هست و برای سال ۱۴۰۲ بیشتر کار خواهیم کرد.

شهر بومهن با یکصد هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان پردیس و در شرق پایخت قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha