کد خبر 205228
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹

آصفری در گفتگو با «حیات»؛

احزاب و تشکل ها قهر با صندوق های رای را کنار بگذارند/ امید و آرامش با اتحاد، رقم می خورد

احزاب و تشکل ها قهر با صندوق های رای را کنار بگذارند/ امید و آرامش با اتحاد، رقم می خورد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احزاب و گروه های سیاسی باید قهر، با صندوق های رای، را کنار گذاشته و سبب مشارکت مردم در انتخابات شوند، گفت: امید و آرامش با اتحاد، رقم می خورد.

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: ایران کشور قدرتمندی در جهان است، به همین دلیل دشمنان از هر راهی برای نفوذ، تفرقه و جنگ داخلی دریغ نخواهند کرد.

 نماینده مردم اراک در مجلس  تصریح کرد: احزاب، تشکل ها و گروه های سیاسی باید قهر، با صندوق های رای را کنار گذاشته و سبب مشارکت مردم در انتخابات شوند.
 
آصفری با بیان اینکه برخی از جریان ها به دنبال تسویه حساب سیاسی هستند، گفت: دور کردن مردم از مشارکت در انتخابات به نفع هیچ حزب و گروهی نخواهد بود، بلکه اتحاد و مشارکت همه تشکل ها و احزاب در انتخابات، زمینه ساز قدرت چانه زنی در مذاکرات با کشورهای غربی خواهد شد. 

آصفری اظهار کرد: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر کشورهای غربی، با اتحاد و عدم نفوذ پذیری فتنه گران در تصمیمات مهم کشور، سبب رشد و توانمندی در همه زمینه ها خواهد شد. همانگونه که امروز در صنعت دفاعی و موشکی توانستیم قدم های بزرگی برداریم، بنابراین پشتیبانی مردم، می تواند زمینه ساز ارتباطات قوی تری در حوزه سیاست خارجی شود.  

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: مهمترین کلید واژه امید و آرامش است که با اتحاد به وجود می آید.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه بیشترین دغدغه مردم، مشکلات معیشتی، اقتصادی و مسکن است. براین اساس مسئولین دولت و مجلس باید نسبت به گره گشایی از این مشکلات گام های بلندی بردارند.

عضو کمیسیون داخلی مجلس تصریح کرد: مسئولین و نمایندگان نباید در تریبون های رسمی، مطالب و مسائلی که سبب ناامیدی در جامعه می شوند را مطرح کنند. همچنین مدیران در سطح کشور و استانی نباید با تصمیمات سلیقه ای مردم را با چالش، روبرو کنند. 

آصفری افزود: مردم همه اموراتشان به مسائل اقتصادی گره خورده است لذا تا وقتی که نتوانیم مشکل آب و نان مردم را حل کنیم، نمی توانیم بذر امید را در دل آنها بکاریم. از این رو مسئولین، مدیران و نمایندگان مردم با اعمال سلیقه خود سبب گله مندی مردم نشوند و از هر آنچه که سبب ناامیدی در مردم می شود، پرهیز کنند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha