کد خبر 205198
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

پیام رئیسی در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان موسسیان قزلچه

پیام رئیسی در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان موسسیان قزلچه

رئیس جمهور در پیامی درگذشت خانم سلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه را به خانواده محترم ایشان و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ رئیس جمهور در پیامی درگذشت خانم سلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه را به خانواده محترم ایشان و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه سلوارت اوهانسیان قزلجه، مادر بزرگوار شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، تصریح کرد: این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی صبور و مقاوم سلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، موجب تأثر خاطر گردید.

این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

اینجانب فقدان این مادر بزرگوار را به خانواده محترم و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت عرض می‌کنم و برای این مرحومه، علو درجات و همجواری با عزیزان شهیدش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha