کد خبر 140980
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

جامعه ارامنه و اقلیت های دینی جزئی از خانواده ایران اسلامی هستند

جامعه ارامنه و اقلیت های دینی جزئی از خانواده ایران اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد تهران گفت: جامعه ارامنه و اقلیت های دینی جزئی از خانواده ایران اسلامی هستند و افتخار مسئولان بنیاد این است که به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت می کنند و در این خدمتگزاری هیچ فرقی میان ایثارگران مسلمان و غیر مسلمان وجود ندارد.

نادر نصیری در ادامه اجرای طرح سپاس با همراهی اسکندری رییس بنیاد مناطق 7 و 6 و حسن زاده رییس اداره مددکاری بنیاد تهران، با چهار جانباز و خانواده شهید این مناطق دیدار و از آنان تجلیل کرد.
نصیری در دیدار با جانبازان «گورکن کرمیان»، «آرمان بندری» و «سارکس داوت یانس» ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی گفت: جامعه ارامنه و اقلیت های دینی جزئی از خانواده ایران اسلامی هستند و افتخار مسئولان بنیاد این است که به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت می کنند و در این خدمتگزاری هیچ فرقی میان ایثارگران مسلمان و غیر مسلمان وجود ندارد.
وی با تقدیر از رشادت های جانبازان و ایثار خانواده های آنان اظهار داشت: سربلندی ایران و نظام جمهوری اسلامی مرهون صبر و ایستادگی‌ ایثارگران است و اگر جانبازان و رزمندگان در راه دفاع از عزت سرزمین خویش جانفشانی نمی کردند و این رشادت ها و از خودگذشتگی ها وجود نداشت و مادران، همسران و خانواده های شما استقامت و صبوری نمی کردند امروز امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت.
گفتنی است، جانباز 30 درصد گورگن کرمیان از جانبازان انقلاب اسلامی است که در 21 بهمن 57 به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. آزاده و جانباز 30 درصد سارکس داونت یانس نیز 4 تیرماه 1367 به اسارت نیروهای دشمن درآمد و سوم شهریور 1369 به وطن بازگشت. آرمان بندری نیز آزاده و جانباز 15 درصد دفاع مقدس است که 29 خرداد 1367 اسیر نیروهای عراقی شد و 24 اسفند همان سال از زندان های رژیم بعث عراق رهایی یافت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همچنین برای دومین بار از هفته گذشته تا کنون از خانواده شهیدان «ادموند و هایقان موسسیان قزلجه» که به ترتیب در 24 خرداد و 10 شهریور سال 1360 به شهادت رسیدند دیدار کرد.
گفتنی است، علاوه بر دیدارهای مدیرکل، در این روز از 36 خانواده شهید و جانباز مناطق 7 و 6 با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و کارشناسان منطقه دیدار و تجلیل شد.

برچسب‌ها