کد خبر 205003
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

دستگاه ها در واگذاری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام داشته باشند

دستگاه ها در واگذاری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام داشته باشند

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت ساخت مسکن در دولت سیزدهم، گفت: دستگاه های دولتی در واگذاری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حسن بهرام نیا روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن ایلام اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است و همه دستگاه های اجرایی استان نسبت به آن باید اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری بر واگذاری زمین های دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: دستگاه های دولتی در واگذاری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام داشته باشند، هیچ قصوری از دستگاه های اجرایی در این زمینه پذیرفته نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: مسئله مهم در استان احیای بافت های فرسوده در شهرها به خصوص مرکز استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن است، در این زمینه نیز دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری ها نهایت همکاری را داشته باشند.

بهرام نیا اضافه کرد: باید بافت فرسوده در شهرهای استان به خصوص شهر ایلام احیاء شود، در این زمینه با ساخت واحدهای مسکونی چهره شهر هم زیباتر می شود.

ظرفیت ساخت ۴ هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز با اشاره به ظرفیت ساخت چهار هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان، گفت: مشوق های خوبی برای ساخت واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده استان پیش بینی شده است.

سعید هژبری بیان کرد: دستگاه های خدمات رسان استان تا تیرماه برنامه عملیاتی خود را برای بحث زیرساخت های خدماتی در طرح های نهضت ملی مسکن در استان ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های آب، برق و گاز در طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن ملی در استان در مرحله سفت کاری و نازک کاری هستند، دستگاه های خدمات رسان هرچه زودتر برنامه های خود را باید عملیاتی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha