کد خبر 204738
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

معدنی پور:

عزل و نصب مدیران محلات می بایست براساس دستورالعمل ها انجام شود

عزل و نصب مدیران محلات می بایست براساس دستورالعمل ها انجام شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برکناری غیرمنتظره برخی مدیران سرای محلات بیان کرد: عزل و نصب مدیران محلات می بایست براساس دستورالعمل ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «حیات»، شهرداری تهران از هفته گذشته در یک اقدام غیرمنتظره و بدون اطلاع قبلی برخی از مدیران سرای محلات را برکنار کرد. اقدامی که به طور مستقیم در تضاد با نظام‌نامه مدیریت محلات است.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با ابراز انتقاد نسبت به برکناری برخی مدیران محلات گفت: براساس گزارشات واصله برکناری مدیران محلات که در برخی از  محلات انجام شده بدون نامه کتبی و به صورت شفاهی صورت گرفته است

وی با اشاره به ابراز بی اطلاعی برخی از معاونین فرهنگ و اجتماعی مناطق اعلام کرد: با اشاره به تبصره هشتم ماده ۴ نظام نامه مشارکت های محله ای، هرگونه عزل و نصب مدیریت محله می بایست براساس دستورالعمل هایی باشد که به شورا ارسال می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با استناد به تبصره ششم همین ماده تصریح کرد: باید در معرفی و انتخاب مدیران محلات اولویت با مدیران کنونی درحال خدمت باشد.

معدنی پور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم شهرداری تهران هرچه زودتر دلایل برکناری این افراد را به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ارسال نماید.

گفتنی است، اگر در هر محله دو مدیر سرای محله برکنار شده باشند از مجموع ۳۵۴ محله، قریب به ۷۰۰ نفر از مدیران محلات برکنار شده‌اند، اقداماتی سلیقه ای که قطعا منجر به کاهش توسعه مشارکت های محله‌ای و نگاه بدبینانه شهروندان تهرانی به مجموعه مدیریت شهری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلهری IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    درود بر شما امیدوارم انتخاب مدیران جدید به درستی انجام گیرد تا مثل بعضی از مدیران قدیم به فکر کاسبی و جیب خود نباشند. در بعضی محلات صندلی ها و کلاس های دوره های آموزشی توسط دست های پشت پرده با قیمت های ... واگذار می شد. ان شاالله که اصلاح شود.