کد خبر 202437
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

معدنی پور:

دشمنان در تلاشند تا عملکرد دستگاه ها را به حاشیه بکشانند

دشمنان در تلاشند تا عملکرد دستگاه ها را به حاشیه بکشانند

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه با مدیران روابط عمومی مناطق و معاونت ها بر اطلاع رسانی صحیح تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، نرگس معدنی پور در دیدار با مدیران روابط عمومی مناطق و معاونت های شهرداری تهران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: رسالت اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری برعهده مدیران روابط عمومی است، در واقع این نهاد منعکس کننده خدمات ارائه شده در حوزه شهری است.

معدنی پور افزود: حوزه روابط عمومی در حقیقت یک حوزه فرهنگی و اجتماعی است و مدیران آن باید قابلیت و توانمندی‌های خاصی درخصوص تولید محتوا، تحلیل مسائل روز، شناخت کافی نسبت به ماموریت های شهرداری و...داشته باشند. 

وی تصریح کرد: اگر در این حوزه نگاه تخصصی وجود نداشته باشد، آسیب وارد شدن به سازمان دور از تصور نیست، باید نسبت به ارتقا دانش کارکنان حوزه روابط عمومی توجه لازم صورت گیرد، نباید سطح مدیریت در روابط عمومی ها تا سطح مدیر چهار خلاصه شود و باید از تجربیات این افراد در سطوح بالاتر استفاده شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا گفت: روابط عمومی ها ‌درحقیقت مشاورین شهرداران، معاونین و مدیران سازمان‌ها و شرکت ها هستند، کما اینکه در گذشته نیز مدیران روابط عمومی در مناطق حکم مشاور دریافت می کردند.

معدنی پور افزود: تصویب بودجه یک درصد برای مرکز ارتباطات در تبصره های سال ۱۴۰۲ اتفاق مثبتی بود که با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید، حضور مدیران روابط عمومی در فصل بودجه جهت دفاع از بودجه حوزه خودشان هم حائز اهمیت است و ما در شورا باید به آن توجه کنیم.

وی تصریح کرد: نقش روابط عمومی ها در موضوع نامگذاری اماکن و معابر بسیار موثر است، فعال تر شدن کمیته های نامگذاری در مناطق و سازمانها و شرکتها از اقدامات خوب کمیسیون نامگذاری در دوره ششم است.

وی افزود: رویکرد ما در کمیسیون نامگذاری توجه به مشارکت شهروندان در این خصوص و بررسی درخواست‌ها براساس درنظر گرفتن پیشینه تاریخی محلات و حفظ هویت محلات و توجه به پیوست فرهنگی و اجتماعی می باشد. 

معدنی پور گفت: تاکید ما در کمیسیون نامگذاری توجه ویژه به پیوست های فرهنگی و اجتماعی است و تلاش بر این است که بررسی ها در مناطق و با درنظر گرفتن خواسته مردم محلات در کوتاهترین زمان صورت گیرد و در کوتاهترین زمان هم با حضور مردم اجرا شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: باید در نامگذاری ها از نام چهره ها و شخصیت های برجسته و مفاخر و مشاهیر در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، علمی، ادبی، اجتماعی و... هم استفاده شود، به همین منظور روابط عمومی ها لازم است ضمن شناسایی فرهیختگان در مناطق نسبت به معرفی معابر مناسب به کمیسیون اقدام نمایند.

معدنی پور اظهار داشت: دشمنان می کوشند که عملکرد دستگاه های اجرایی و حوزه های مدیریت شهری را به حاشیه بکشانند و یاس و ناامیدی در بین مردم ایجاد نمایند،لذا باید ابتدا با کار و تلاش مضاعف و سپس با اطلاع رسانی صحیح اقدامات انجام شده، این حواشی ها را خنثی کرد و به جای وعده و وعید دادن، عمل کرد و عملکردها را به مردم اعلام نمود، بدین ترتیب است که امید آفرینی در بین مردم ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha