کد خبر 204530
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

اگر پروژه مسکن ملی اراک در زمان تعریف شده به نتیجه نرسد، مشکل‌آفرین خواهد شد

اگر پروژه مسکن ملی اراک در زمان تعریف شده به نتیجه نرسد، مشکل‌آفرین خواهد شد

 نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک ظرف زمان تعریف شده به نتیجه نرسد در آینده مشکلات جدی به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمدحسن آصفری ۱۶ خرداد در ارتباط ویدئوکنفرانسی با جلسه شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: پروژه ۸۱۰۰ واحدی پیشرفت خوبی ندارد. تعداد کارگران فعال در این پروژه کم و تعداد مهندسین زیاد است، از طرفی برخی کارگران به گفته خودشان ۴ ماه حقوق معوق دارند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کیسون به عنوان پیمانکار ساخت دو هزار واحد از این پروژه را متعهد شده افزود: اگر این پروژه به نتیجه نرسد علیرغم تلاش های صورت گرفته مشکلات جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد لذا استدعا دارم برای پیمانکاران بازه زمانی تعریف و هر دو هفته یکبار شورای مسکن با محوریت این پروژه برگزار شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر پیمانکار به تعهدات عمل نمی کند باید خلع ید شود، مردم هر هفته معترض هستند و این مسئله باید بررسی و معضل رفع شود.

آصفری در خصوص پروژه مسکن ملی شهرستان کمیجان بیان کرد: در این شهرستان کار هنوز شروع نشده و نیاز به سرعت بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: بانک ها وام ودیعه مسکن را پرداخت نمی کنند و بخش اعظمی از مراجعات در خصوص همین وام ودیعه مسکن است که نیاز است بانک ها در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

آصفری تاکید کرد: در شهرستان خنداب نیز در راستای پروژه مسکن ملی اقدامی نشده و حتی جانمایی مسکن هم مشکل دارد، در شهرستان ساروق نیز ۴۰ نفر ثبت نام کرده اند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha