کد خبر 204364
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

یک شهید، یک درس؛

من هرگز لباس جهاد را از تن بیرون نخواهم کرد

من هرگز لباس جهاد را از تن بیرون نخواهم کرد

در قسمتی از وصیتنامه شهید هشترودی زاده آمده است: «من هرگز لباس جهاد را از تن خود بیرون نخواهم کرد تا لباس ذلت نپوشم، من هرگز لذت جاوید آن آخرت را به لذت زودگذر این دنیا عوض نخواهم کرد.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید «مجید هشترودی‌زاده» فرزند «احد»، 1 اسفندماه 1346 در آذربایجان شرقی دیده به جهان گشود. این شهید والامقام 7 خرداد 1365 به فیض شهادت نائل آمد.

در بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رحمت خداوند بر این مجاهدان عظیم الشان که شهادتشان پیروزی اسلام را بیمه می‌کند. (امام خمینی)

خدایا من به ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان لبیک گفتم و تو هم مرا در برابر جهاد با نفس پیروز کن و مرا به آرزویم که شهادت است برسان .

با درود و سلام به وجود نازنین آقا امام زمان(عج). با سلام به رهبر کبیر انقلاب، شهیدانی که برای خدا و در راه خدا، جان به جان‌آفرین تسلیم کردند و اُسرایی که نشانه پیروزی اسلام بر کفر هستند. سلام به مجروحین، معلولین و مفقودین اسلام. سلام و درود بر امت شهیدپرور شهرستان مراغه و تمام امت حزب‌الله جهان.

به نام خداوندی که بودن و نبودنم به دست اوست. به نام خدایی که جانم به دست اوست و به نام خدایی که نیت و هدفم اوست.

برادران عزیزم، برادران بسیجی، سپاهی و ارتشی! به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام پاسخ مثبت بدهید و به سوی جبهه‌های نور علیه ظلمت بشتابید که فتح و پیروزی با رزمندگان اسلام است. گروهی از اهالی حزب‌الله هستند به ندای امام لبیک گفتند و به سوی جبهه‌ها شتافتند و جان خود را فدای اسلام کردند تا درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کنند. این بنده حقیر و عاصی نیز به ندای امام لبیک گفتم تا از لبیک‌گویان باشم، آمدیم تا سرا پای خویش را تحت ولایت‌الله قرار دهیم و این میسر نیست مگر با قبول دعوت ولایت‌فقیه، او در نهایت ولایت الله‌اکبر است. من هرگز لباس جهاد را از تن خود بیرون نخواهم کرد تا لباس ذلت نپوشم، من هرگز لذت جاوید آن آخرت را به لذت زودگذر این دنیا عوض نخواهم کرد.

برادرانم! کسانی که به این دنیا دل بسته‌اند مانند شیطان بزرگ هستند که همیشه جانشان در خطر است.

برادران! سعی کنید که به دنیا نچسبید و همیشه در فکر آخرت باشید، چنانچه حضرت محمد(ص) می‌فرمایند: «بهترین امت من کسانی هستند که به این دنیا بی‌علاقه و به آخرت علاقه‌مند باشند.»

ای خدای مهربان! من لقای تو را با هیچ دیداری نخواهم سنجید. خداوندا! رضایم به رضایت و تسلیمم به امرت. معشوقا! تو را به مهربانی درگاهت قسم از گناهان ما درگذر.

برادران و خواهرانم! اتحاد خود را حفظ کنید و همیشه در دنیا آزادمرد باشید و زیر بار هیچ ذلتی نروید.

برادران و خواهران! قدر نعمت‌های خداوند را بدانید و شکرگزار باشید و به نعمت‌های خدا شکر کنید. شکرگزار نعمت باشید نه کفران نعمت کنید. برادرانم! در دعاها و راز و نیازهای شبانه روزی‌تان این بنده حقیر، عاصی و روسیاه را از یاد نبرید و برای من بنده حقیر دعا کنید تا خداوند گناهانم را ببخشاید.

برادران و امت حزب الله! ممکن است که من شما را اذیت کرده باشم، از شما عاجزانه می‌خواهم که مرا حلال کنید که اگر شما حلال نکنید من در برابر خداوند چه بگویم زیرا خداوند از حق خود می‌گذرد ولی از حق‌الناس نمی‌گذرد.

برادران! من به جبهه رفتم تا شب‌ها و در هر فرصت که غنیمت دیدم به محاسبه نفس بنشینم تا گناهانم را شماره کنم و از خدا طلب مغفرت می‌کنم.

برادران! به حساب‌های خود رسیدگی کنید، قبل از آنکه در قیامت به حساب شما رسیدگی شود.

پدر و مادر عزیزم! نتوانستم در حال زنده بودنم برای شما فرزند خوبی باشم، از شما می‌خواهم که مرا حلال کنید و در برابر خداوند به سجده بیفتید و به خدا بگوییدکه این قربانی را از ما بپذیر. خدا را شکر کنید که پسر شما هم در راه خدا به شهادت رسید.

پدر و مادر عزیزم! هرچقدر می‌توانید بر شهید شدن من گریه کنید چون امام عزیز ما می‌فرماید: «گریه کردن به شهید زنده نگاه داشتن نهضت شهداست». انشاء الله به کربلا هم مشرف شوید، اگر به کربلا رفتید به جای من نیز به قبر شش گوشه امام حسین (ع) بوسه بزنید و امام را تنها نگذارید.

برادرم! تو هم اسلحه مرا بر زمین نگذار و با صدامیان جنگ کن.

پدر، مادر، برادران و خواهرانم! این بنده خداوند را حلال کنید و در دعاها، نمازها و توسلتان این بنده را از یاد نبرید. امام را دعا کنید، همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و شعار مرگ بر آمریکا و جنگ جنگ تا پیروزی را از یاد نبرید.

والسلام علیکم و رحمه‌الله

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی(عج)، حتی کنار مهدی، خمینی را نگهدار.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha