کد خبر 204190
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حیات»؛

جامعه ایثارگری نماد از خود گذشتگی برای دفاع از نظام و انقلاب است/ ضرورت توجه به رفع مشکلات این قشر در لوایح دولت

جامعه ایثارگری نماد از خود گذشتگی برای دفاع از نظام و انقلاب است/ ضرورت توجه به رفع مشکلات این قشر در لوایح دولت

مبلغی با بیان اینکه جامعه ایثارگری نماد از خود گذشتگی برای دفاع از نظام و انقلاب است، گفت: امروز حل مشکلات ایثارگران بر هر موضوعی ارجحیت دارد، لذا دولت باید در لوایح خود منافع این قشر را لحاظ کند.

محمد رضا مبلغی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: رسیدگی به مشکلات جانبازان و جامعه هدف بنیاد شهید از وظایف دولت و  مجلس است، درمان، اشتغال، مسکن و ... از نیازهای اساسی ایثارگران است که به دلایل مختلف هنوز نتوانسته‌ایم این نیازها را با صد درصد اولویت تامین کنیم.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش کرده است تا بتواند با تامین بودجه، نیاز های اصلی جامعه هدف خود را پاسخ دهد اما اجرای برخی از این تسهیلات مانند واردات خودرو و یا ارائه خودرو داخلی نیاز به همت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را  دارد.

وی در ادامه افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان فداکارترین انسان ها و نماد از خود گذشتگی برای دفاع از نظام و انقلاب هستند که امروز حل مشکلات آنان بر هر موضوعی ارجحیت دارد، لذا دولت باید در لوایح خود منافع این قشر را لحاظ کند.

مبلغی تصریح کرد: مجلس انقلابی با تمام قوا از مصوباتی که برای ایثارگران در لوایح ارائه می‌شود، حمایت خواهد کرد.

مبلغی نماینده کوهدشت عمل نتیجه و نهایی شدن این رو نمیدونم آنچه که می توانیم بگوییم این است که جانبازان عزیز ما حق بسیار زیادی دارند و انجام بعضی از تسهیلات و اجرای بعضی از موارد که معیشت را برای این عزیزان آسانتر بکند و بخشی از مشکلات آن را برطرف کند حتماً یک وظیفه است و ما مدیون این عزیزانی هستیم که با جان خودشان برای دفاع از نظام و انقلاب و اسلام و امام و رهبری عزیز تلاش کرد و فداکار ترین انسان ها هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    با سلام باید سوخت و ساخت دگر وقتی نداریم فردا دیر است