کد خبر 204019
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی اعلام شد

برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی اعلام شد

استاندار آذربایجان شرقی برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ عابدین خرم با بیان اینکه این سفر در روزهای آینده به استان انجام می شود، گفت: این سفر نشان‌دهنده اهمیت استان آذربایجان شرقی و مردم این خطه برای رئیس جمهور و دولت است و رئیس جمهور در این سفر، با مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دیدار می کند و نشستی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خواهد داشت.

وی افزود: در کنار این برنامه ها، رئیس جمهور دیدار و نشستی نیز با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان خواهد داشت.

خرّم بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: بخشی از این مصوبات و طرح هایی که به اتمام رسیده و جزو پروژه های مهم هستند از سوی رئیس جمهور و وزرا در تبریز و سیار شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: همچنین طرح‌ها و منابعی که برای آنها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس جمهور مصوب خواهد شد و تفاهم نامه ای با بخش خصوصی انجام خواهد شد تا توسعه استان شتاب گیرد.

طرح انتقال آب سد گرمی چای میانه ، طرح ریلی بستان آبان - خاوران و هیپ لیچینگ مس سونگون از طرح های آماده افتتاح استان است.

به گفته سخنگوی دولت، پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور در دور دوم سفرها به استان آذربایجان شرقی در انتهای هفته آینده انجام می شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی که ۱۲ خرداد سال گذشته انجام شد ۱۹ هزار ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای انجام طرح ها در حوزه های مختلف و ۱۲ هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات برای بخش تولید مصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha