کد خبر 203834
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

صحن علنی مجلس شورای اسلامی؛

طرح راهبردی و مدیریت «رضا مراد صحرایی» قابل قبول است

طرح راهبردی و مدیریت «رضا مراد صحرایی» قابل قبول است

موافقین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش امروز 1402/3/9 در صحن علنی مجلس با اشاره به طرح های راهبردی و مدیریتی رضا مراد صحرایی از ایشان حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی روز سه شنبه 9 خرداد در موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: امروز باید به رضا مراد صحرایی رای دهیم، لذا باید به این نکته اشاره کردکه ایشان فردی توانمند، متخصص و متعهد است و این مسیر را پله پله طی کرده، تا به این جایگاه رسیده است، براین اساس امیدواریم با رای راسخ بتوانیم، سکان آموزش و پرورش را به ایشان بسپاریم.

نماینده مجلس شوراتی اسلامی با اشاره به مطالبات رهبری در تحقق  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین اهمیت مدرسه به عنوان سنگر انقلاب تصریح کرد: اگر امروز به داد مدارس نرسیم فردا دیر خواهد شد، لذا آموزش و پرورش نیازمند مدیری شجاع و کاردان است. با توجه به اینکه در سنوات گذشته هیچ کدام از وزریران پیشنهادی آموزش و پرورش برنامه منسجمی برای اجرای سند بنیادین ارائه نکرداند، رضامراد صحرایی توان راهبردی و مدیریتی مناسبی برای اجرایی طرح های خود در پیشبرد راهبردی این نهاد داشت.

وی در ادامه افزود: مهمترین ویژگی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین است که تمام برنامه‌هایشان، مستند به سند تحول است.

در ادامه سید محسن دهنوی عضو هئیت رئیسه مجلس در موافقت با صحرایی گفت: وزیر پیشنهادی مدیری با تجربه و جوان است که با شناختی مناسب از فضای آموزش و پرورش، که از منطقه ای محروم به بالاترین سطح در وزارت آموزش و پرورش رسیده است لذا ایشان تجربه مناسبی در همه سطوح این وزارتخانه را دارا است.

وی با اشاره به اینکه صحرایی نقشه راه مناسبی برای حل مسائل آموزش و پرورش دارد، گفت: عدم ثبات مدیریتی، توجه ناکافی دولت‌ها به این وزارتخانه همچنین عدم توجه به مسائل معیشتی و به ویژه بی توجه به حوزه پرورشی و فرهنگی از جمله چالش‌های این وزارتخانه است. و مهمترین موضوع امروز، مسئله دانش آموزان به ویژه در حوزه پرورش و تربیت است که حال خوبی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب نسبت به پرهیز از سخت گیری نسبت به وزرای پیشنهادی تصریح کرد: به ازای هر روزی که این وزارتخانه با سرپرست اداره شود، میلیون‌ها دانش‌آموز و معلم و خانواده‌ ایرانی ضرر می‌کند. لذا از شما نمایندگان مردم خواستارم طبق قانون و با صراحتی کامل از وزیر پیشنهادی حمایت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha