کد خبر 203792
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌‎ها تا پایان خرداد پرداخت می‌شود

مطالبات معلمان خرید خدماتی و حق التدریس‌‎ها تا پایان خرداد پرداخت می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: سازمان برنامه و بودجه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های برای نیروهای خرید خدمات آموزشی و حق‌التدریس‌های سال تحصیلی جاری تا پایان خرداد اقدام کند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در تشریح نشست امروز (دوشنبه 8 خرداد) این کمیسیون اظهار کرد: در نشست امروز ادامه بررسی تقاضای اعمال ماده (234) آیین‌نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون قرار داشت که با حضور معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و نماینده مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، اعضای کمیسیون اظهارات مطرح شده در این جلسه را استماع کردند تا در خصوص ارجاع این پرونده به صحن علنی و در نهایت ارجاع آن به قوه‌قضاییه تصمیم‌گیری کنند.

وی اضافه کرد: خروجی نشست امروز برای نگاه به آینده نیز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم‌بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت‌، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: همچنین سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق‌التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خرداد ماه اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha