کد خبر 203752
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

نماینده کنگاور در مجلس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

ضرورت ورود دولت به واگذاری خودروی جانبازان

ضرورت ورود دولت به واگذاری خودروی جانبازان

نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و خودروسازان میگویند خودرو کم است حتی این تعداد کم را نیز در اختیار جانبازان قرار ندادند.

علی رضایی؛ عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده کنگاور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛در رابطه با لایحه ساماندهی صنعت خودرو و تسهیل واردات خودرو برای جانبازان گفت: در قانون برنامه ششم که سال آخرش را سپری می کند قرار بر این شد تا به تعداد جانبازان خودرو داده شود ولی متاسفانه فقط ۱۰ درصد مشمول این قانون شدند.

مسئولین باید از جامعه ایثارگران کشور عذرخواهی کنند

وی با بیان اینکه مسئولین می بایست شان  جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا را حفظ کنند، افزود:  ما به عنوان مسئول باید از جامعه ایثارگران کشور عذرخواهی کنیم. برای اینکه یک پراید در اختیار جانباز قرار دهیم شرایط را به قدری سخت می کنیم که به ستوه می آیند.

رضایی تصریح کرد:  قرار بر این بود که حدود ۱۰ هزار خودرو به جانبازان بالای ۲۵ و ۵۰ درصد بدهند که نه تنها به وعده هایشان عمل نکردند بلکه با بهانه های مختلف سعی در تعلل اجرای این قانون دارند.

ضرورت ورود دولت به واگذاری خودروی جانبازان

وی بیان کرد: دولت و خودروسازان میگویند خودرو کم است حتی این تعداد کم را نیز در اختیار جانبازان قرار ندادند برای پیگیری این موضوع نیز جلساتی با مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت داشتم.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از این مسئله عنوان کرد: با این روندی که پیش گرفته شده است به جامعه ایثارگری ضرر می زنیم. دولت یکبار برای همیشه به این موضوع ورود کرده و واگذاری خودرو به جانبازان را انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس حیدری جانباز ۵۵در صد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 1
    شما می دانید خداوند متعال باماس