کد خبر 203195
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس در گفتگو با «حیات»:

در حال بررسی سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هستیم/ رای اعتماد نمایندگان در گرو کارنامه عملکرد اجرایی صحرایی

در حال بررسی سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هستیم/ رای اعتماد نمایندگان در گرو کارنامه عملکرد اجرایی صحرایی

محمد صالحی گفت: «صحرایی» هنوز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون‌های مربوطه حضور نیافته لذا اظهار نظر نسبت به رای مثبت یا منفی نمایندگان برای پست وزارت ایشان زود است. وی می تواند بعد از بررسی سوابق کاری، مدیریتی، اجرایی، نمایندگان را برای گرفتن رای مثبت، متقاعد کند.

حسین محمد صالحی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به نامه اعلام وصول وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس گفت: رضا مراد صحرایی استاد تمام دانشگاه و رئیس دانشگاه فرهنگیان، به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس معرفی شد اما لازم به ذکر است که هنوز نمایندگان مردم شناخت کامل و جامعی نسبت به ایشان ندارند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : آیت الله رئیسی سوابق کاری وزیر پیشنهادی خود را در اختیار نمایندگان مردم قرار داده اما وی هنوز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون‌های مربوطه حضور نیافته، لذا اظهار نظر نسبت به رای مثبت یا منفی بهارستان‌نشینان برای پست وزارت ایشان زود است. صحرایی می‌تواند بعد از بررسی سوابق کاری، مدیریتی، اجرایی، نمایندگان را برای گرفتن رای مثبت، متقاعد کنند.

عضو کمیسیون داخلی مجلس تصریح کرد: صحرایی سابقه اجرایی بالایی ندارد. وی اگر نتواند کمیسیون تخصصی را متقاعد کند احتمال رای نیاوردن وی بالا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha