کد خبر 203225
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

دیدار اعضای رویداد ملی «خانه‌ام خرمشهر» با رزمنده خرمشهری

دیدار اعضای رویداد ملی «خانه‌ام خرمشهر» با رزمنده خرمشهری

حوزه هنری انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با «سید صالح موسوی» جانباز دفاع مقدس و از قهرمانان و مدافعان خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی دیدار و تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ظهر امروز چهارشنبه «سید مهدی ابطحی» دبیر مجموعه رویدادهای ملی و منطقه‌ای «خانه‌ام خرمشهر»، «شهریار قلی گشتی» مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان و جمعی از نیروهای انقلابی با جانباز دوران دفاع مقدس و رزمنده مدافع خرمشهر در جنگ تحمیلی با خانواده موسوی دیدار و از او تقدیر کردند.

موسوی در این دیدار نقش زنان در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل خواند و عنوان کرد: زنان آبادان و خرمشهر در دوران دفاع مقدس در کنار مردان این ۲ شهر نقش بی بدیلی را در دفاع از این شهرها و خاک وطن ایفا کردند.

این جانباز و مدافع خرمشهر در دفاع مقدس افزود: در واقع زنان آبادان و خرمشهر عاملی برای ایستادگی و مقاومت مردان در برابر رژیم بعث عراق بودند و این امر باعث شد تا ما به عنوان رزمنده توانستیم ضربات مهلکی را به ارتش دشمن وارد کنیم.

موسوی بیان کرد: اگر زنان آبادان و خرمشهر در این منطقه حضور نداشتند ما به‌عنوان مدافعان آبادان و خرمشهر هیچ گاه نمی‌توانستیم در مقابل رژیم بعثی قرار بگیریم و از خاک این میهن اسلامی دفاع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha