کد خبر 202101
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

تراکتورسازی از تولید تک محصولی فاصله می‌گیرد

تراکتورسازی از تولید تک محصولی فاصله می‌گیرد

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: توسعه، تنوع بخشی و نوین سازی تولیدات تراکتورسازی در سال جاری در اولویت قرار دارد، به طوری که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با تمامی زیر مجموعه‌های گروه، مقرر شده تولید در تراکتورسازی به صورت استراتژی ۵۰ در ۵۰ صورت گرفته و تراکتورسازی از تولید تک محصولی فاصله می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مصطفی وحیدزاده در مراسم معارفه معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی، اظهار کرد: در این هدف گذاری ۵۰ درصد از تولیدات تراکتورسازی به محصول اصلی یعنی تراکتور اختصاص یافته و ۵۰ درصد مابقی به سایر کسب‌وکارها و محصولات مانند ادوات کشاورزی، خودروهای تجاری، ماشین آلات حوزه راه و شهرسازی، ابزارهای مورد نیاز صنعت گران، قطعات، موتور و ریخته گری منوط شده است.

وی تاکید کرد: در همین راستا از سال جاری اقدامات برای تولید ادوات کشاورزی که خلع بسیاری برای کشاورزان کشور ایجاد کرده و به دلیل وارداتی بودن بخش عظیمی از این محصولات، نه تنها شاهد خروج ارز از کشور هستیم بلکه به جهت بحث تحریم‌ها در بسیاری از مواقع مشکلات عدیده‌ای را برای کشاورزان به دنبال دارد که امیدواریم با این تمهیدات بتوانیم این بخش از دغدغه کشاورز و کشاورزی را نیز مرتفع سازیم.

وحیدزاده در این جلسه درباره ارتقای حوزه فروش از مدیریت به معاونت نیز اظهار کرد: به منظور مدرن سازی بخش فروش و با توجه به استراتژی یاد شده و حتی حضور در بازارهای بین المللی به جهت بهره‌مندی از دیپلماسی‌های بازرگانی بروز، مجموعه فروش به عنوان معاونت ارتقا داده شد.

این فعال حوزه صنعت کشور با یادآوری اینکه تمامی برنامه‌ریزی های و اقدامات در گروه تراکتورسازی با هدف ایفای نقش در ایران اسلامی انجام می‌شود، افزود: ثمرات افزایش تولید و توسعه بازارهای هدف داخلی و خارجی به تمامی بخش‌های جامعه از صنعت و اقتصاد گرفته حتی فرهنگ انتقال خواهد یافت.

وی با اشاره به دیدگاه برکت روز افزون در کسب و کارهای کارگری که حتی مورد تاکید خداوند متعال، انبیاء و اولیاء می‌باشد، عنوان کرد: در مجموعه تراکتورسازی در سایه دستان پینه بسته کارگرانی که شبانه روزی تلاش می کنند، برکتی وجود دارد که می توان به آن بالید و در سایه همین خیر و برکت حتی شده با صادرات تنها یک پیچ در رفع و حل بخشی از مشکلات جامعه و توسعه ایران اسلامی گام برخواهیم داشت که این خود افتخار و غنیمتی بزرگ برایمان خواهد بود.

در ادامه این نشست معاون بازاریابی و فروش تراکتورسازی نیز از تلاش جهت ایجاد بستری مناسب برای بخش فروش این گروه صنعتی خبر داد و افزود: پیشنهاد ایجاد شرکت لیزینگ در همین راستا و به منظور قطع وابستگی داده می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، گفتنی است، شرکت تراکتورسازی در سال گذشته با عرضه نزدیک به ۲۵ هزار دستگاه انواع تراکتور به کشاورزان و بازارهای داخلی بیش از ۹۹ درصد نیاز کشاورزی کشور به این محصول استراتژیک را تامین کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha