کد خبر 201883
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

دهیاران استان بوشهر اقتصاد گردشگری را فراگرفتند

دهیاران استان بوشهر اقتصاد گردشگری را فراگرفتند

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: در قالب یک دوره آموزشی تخصصی، دهیاران استان بوشهر به میزبانی شهرستان‌های کنگان، دیر، دشتی و دشتستان با اقتصاد گردشگری آشنا شدند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سهراب امیری نژاد روز شنبه در اختتامیه دوره‌های آموزشی ویژه اعضای شوراهای روستایی و دهیاران استان بوشهر اظهار کرد: آشنایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی با مدل‌های مدیریتی و ارتقای آگاهی عمومی، علمی و شغلی نیاز ضروری فعالیت آنها است و باید جدی گرفته شود.

وی افزود: در این مرحله از برپایی دوره‌های آموزشی، علاوه بر آموزش اقتصاد گردشگری به دهیاران، ۲ دوره تخصصی بودجه‌نویسی و درآمد پایدار و تعرفه عوارض محلی نیز برای مسولان بودجه شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی با همکاری شورای اسلامی استان بوشهر، شورای عالی استان‌ها و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور زیر نظر مدرسان اعزامی این سازمان برگزار شد.

امیری‌نژاد ادامه داد: ۳۸۸ روستای استان بوشهر دارای شورای اسلامی روستایی هستند و ۳۹۳ دهیاری در روستاهای این استان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: اعضای شوراهای روستایی و دهیاران در بدو شروع فعالیت، آموزش‌های لازم را درباره قوانین و مقررات شوراها و دهیاری‌ را فرامی‌گیرند و در طی مدت فعالیت آموزش‌های ضمن خدمت در راستای ارتقای آگاهی آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر اضافه کرد: این آموزش‌های مستمر و هدفمند نیاز ضروری شوراها و دهیاران است و زمینه فراگیری این آموزش‌ها از سوی استانداری بوشهر میسر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha