کد خبر 201634
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

سردار جلیلیان خبر داد

کشف یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف یک تن مواد مخدر در سطح این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛  سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی از قصد قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در انتقال محموله‌های مواد افیونی از شهرستان‌های زابل و خاش به مناطق مرکزی کشور مطلع شده و شناسایی این محموله‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان‌های انتظامی، افزود: روز گذشته مأموران پلیس پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان‌های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده مأموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با آتش پر حجم یگان‌های عملیاتی پلیس، ۴ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل حضور و دپوی آنان در مناطق یک تن انواع مواد مخدر شامل ۹۶۵ کیلو تریاک و ۳۵ کیلو شیشه کشف و ۳ دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور دائمی محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha