کد خبر 201005
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

استاندار ایلام:

عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ایلام شتاب گیرد

عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ایلام شتاب گیرد

استاندار ایلام گفت: عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ایلام باید شتاب گیرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛  حسن بهرام‌نیا ظهر روز شنبه از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر ایلام بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید بر رعایت تمامی ملاحظات فنی و اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: با وجود تسریع و شتاب در عملیات ساخت و ساز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، اما در ساخت این واحد نباید دقت و رعایت تمامی استانداردهای فنی و مهندسی، فدای سرعت در کار شود.

بهرام‌نیا افزود: با وجود تاکید بر شتاب در عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، رعایت تمامی ملاحظات فنی و مهندسی الزامی و هم پیمانکاران پروژه‌ها و ناظرین باید در ساخت این واحدها دقت‌نظر داشته باشند.

وی در ادامه به ضرورت نظم و تدوین برنامه زمانبندی برای تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اشاره و بیان داشت: تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن باید طبق زمانبندی پیش برود و عملیات هر طرح در موعد مقرر به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در پایان تصریح کرد: ضمن رعایت تمامی ملاحظات و استانداردهای فنی در ساخت واحدها، باید تمامی مصالح پای کار، و دیوار حائل برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در پروژه‌ها ساخته شود.

وی با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشبرد و تحقق هدف‌گذاری تعیین شده مسکن در استان، گفت: برای شتاب‌بخشی به پروژه‌های ساخت مسکن ملی، متقاضیان نسبت به پرداخت مطالبات کارفرمایان اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha