کد خبر 200820
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

معدنی پور در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

تصمیم گیری شورای شهر در خصوص استفاده از نام شهید اشوری و شهید غیرت در معابر پایتخت

تصمیم گیری شورای شهر در خصوص استفاده از نام شهید اشوری و شهید غیرت در معابر پایتخت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از تصمیم گیری شورای شهر در خصوص استفاده از نام شهید اشوری و شهید غیرت در معابر پایتخت خبر داد.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات از نامگذاری‌های جدید برای برخی از معابر و خیابان‌های پایتخت خبر داد و گفت: قرار است در اولین جلسه کمیسیون نامگذاری اماکن و معابر شهری شورای شهر تهران درخصوص به کارگیری نام جانی شهید بِت اوشانا فقی بکلو و حمیدرضا الداغی تصمیم گیری شود.

معدنی پور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری اماکن و معابر شهر به نام مطهر شهدا اظهار داشت: در اولین جلسه پیش روی کمیسیون نامگذاری اماکن و معابر عمومی شهر تهران تصمی لازم در خصوص نامگذاری یکی از معابر شهر به نام شهید جانی بِت اوشانا فقی بکلو» سرباز تیپ ۵۵ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران و از شهدای گرانقدر اقلیت‌های مذهبی اتخاذ خواهد شد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همچنین پس از تایید پرونده شهادت حمیدرضا الداغی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران نام یکی از معابر شهر مزین به نام این شهید عفت و غیرت تغییر می یابد.

گفتنی است، حمید رضا الداغی در ساعت ٢١ در یکی از معابر شهری سبزوار پس از آنکه تعرض کنندگان به دو دختر جوان را مورد تذکر لسانی قرار می‌دهد، به منظور دفاع از همشهریان خود وارد درگیری شده که طی ان مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار می‌گیرد به فیض شهادت نائل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha