کد خبر 216524
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

عضو شورای شهر تهران:

معابر و اماکن عمومی شهر تهران به نام مادران شهدا و زنان شهیده نامگذاری می شود

معابر و اماکن عمومی شهر تهران به نام مادران شهدا و زنان شهیده نامگذاری می شود

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران از نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران به نام مادران شهدا و زنان شهیده خبر داد.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات از لزوم نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر به نام مادران شهدا و زنان شهیده خبر داد و گفت: در بیست و پنجمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران ایجاد یک سامانه «نامگذاری» به منظور تسهیل در فرایند نامگذاری معابر شهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی در این باره افزود: بیست و پنجمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری از دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی پیشنهادات جدید برای تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران برگزار شد و در این جلسه نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر به نام مادران معظم تک فرزند شهید و سه شهید به بالا و زنان شهیده شاخص در هفته دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد: همچنین در این جلسه مقرر گردید تا مرکز ارتباطات شهرداری تهران موارد پیشنهادی را تا ۱۵ شهریور ماه بررسی و نسبت به دریافت استعلامات مورد نیاز از بنیاد شهید و امورایثارگران اقدام نماید.

معدنی پور تصریح کرد: در ادامه این جلسه پیشنهادات مناطق ۱۳،۱۵ و ۱۶ شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تغییر نام ۱۴ معبر از مناطق مذکور مورد تصویب کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در پایان این جلسه بررسی مشکلات سامانه نامگذاری با حضور معاون سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، حُسن ختام این جلسه بود.

وی در پایان گفت: در این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با هدف بررسی درخواست ریاست شورای اسلامی این شهر درخصوص نامگذاری تعدادی از مفاخر تربتی که در تهران زندگی می کردند و خدمات ارزنده ای در سطح ملی داشته اند نیز حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha