کد خبر 200762
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

کویتی‌ها ایران واقعی را معرفی می‌کنند

کویتی‌ها ایران واقعی را معرفی می‌کنند

جمعی از فعالان پرطرفدار و تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی کویت که برای بازدید از چهار استان اصفهان، کردستان، هرمزگان و تهران به ایران سفر کرده‌اند، در کنار جاذبه‌های گردشگری، مهمان‌نوازی ایرانی‌ها، توسعه‌یافتگی شهرها، رویدادهای بومی جذاب ایران را به مخاطبان خود معرفی می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جمعی از فعالان پرطرفدار و تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی کویت به میزبانی مشترک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بخش خصوصی از جاذبه‌های گردشگری چهار استان اصفهان، کردستان، هرمزگان و تهران دیدن خواهند کرد تا ایران واقعی را در سطحی گسترده به مخاطبان خود معرفی کنند.

سیده گلبانو خاوری معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و گروه ۸ نفره افراد تاثیرگذار در فضای مجازی از کشور کویت در محل کاخ موزه سعدآباد درباره مباحث مشترک در حوزه گردشگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست مهمانان کویتی ضمن آشنایی با انواع محصولات گردشگری در ایران به صورت مشخص با ظرفیت‌های گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی، خوراک آشنا شدند و امکان برگزاری تورهای آشناسازی ویژه تصمیم‌سازان و فعالان گردشگری این کشور را یکی از فرصت‌های مهیا برای ارتباط وآشنایی بیشتر دو کشور مطرح کردند.

تمرکز جمهوری اسلامی ایران نسبت به جذب گردشگران خارجی از کشورهای همسایه، ایجاد امکان حضور و مشارکت دوسویه در رویدادها و نمایشگاه‌های خارجی و نیز حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از فعالیت بخش خصوصی و ارتباط فعالین این حوزه با یکدیگر، از جمله سرفصل مواردی بوده است که توسط معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی مطرح شد.

فعالان رسانه‌ای کویتی نیز با تاکید بر اینکه ایران واقعی بسیار جذاب است به نکاتی از جمله مهمان‌نوازی ایرانی‌ها، میزان توسعه‌یافتگی شهرها، وجود زیرساخت‌های متنوع گردشگری و نیز فعالیت مراکز تجاری مدرن شهری در کنار رویدادهای بومی جذاب از جمله گلاب‌گیری کاشان و همچنین فعالیت‌های ورزشی طبیعی شامل اسکی روی برف، به عنوان دریافت و تجربه سفرشان عنوان و نیاز به بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی را یکی از اولویت‌های مهم موجود در کشور مطرح کردند.

طبق هماهنگی صورت گرفته افراد تاثیرگذار در فضای مجازی کشور کویت پس از اتمام سفرشان و بازدید از استان‌های اصفهان، کردستان، هرمزگان و تهران محتوای دریافتی را در سطحی گسترده منتشر خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha