کد خبر 200200
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

۵.۵ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج تدوین شد

۵.۵ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج تدوین شد

شهردار سنندج گفت: پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در راستای توسعه این شهر تدوین شده است.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ http://newsroom.hayat.irسیدانور رشیدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر سنندج که به مناسبت ۹ اردبیهشت ماه روز شوراهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای این پروژه‌های سرمایه گذاری تحول جدی در شهر ایجاد و زمینه رونق اقتصادی را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: اجرای ۱۴۳ هکتار فضای سبز با توزیع مناسب در سطح شهر از برنامه های در دست اقدام شهرداری سنندج در بازده زمانی ۲ سال است.

شهردار سنندج بیان کرد: ۱۴۰۲ سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه گذاری است و شاهد تحولات قابل توجهی در این بخش ها خواهیم بود.

رشیدی یادآور شد: اعتماد و همدلی که در بین اعضای شورای اسلامی شهر سنندج وجود دارد بستر تحقق اهداف و برنامه ها را در مجموعه شهرداری سنندج که امروز با بهره گیری از ظرفیت تیم مدیریتی جوان اداره می شود فراهم کرده است.

وی افزود: تجربه چندین دوره فعالیت در شورای اسلامی شهر موجب شده که شناخت کامل و کافی در حوزه های مختلف کاری داشته و با تکیه بر این شناخت پیگیر مسائل مختلف شهر و شهرداری باشیم.

شهردار سنندج ادامه داد: طی سال گذشته توانستیم ۲۳۰ میلیارد تومان حکم که علیه شهرداری صادر شده بود را به نفع شهر و شهرداری برگشت دهیم و برنامه ریزی هایی خوبی در حوزه عمران شهری در سالجاری انجام گرفته است.

رشیدی از برنامه ریزی برای انجام بیش از ۵۰۰ هزار متر آسفالت با اختصاص اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان در شهر سنندج خبر داد و گفت: نهضت آسفالت از ۲۵ اردیبهشت ماه در سنندج آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۲۵ خیابان و معابر اصلی در سطح سنندج که بیشترین بار ترافیکی و تردد را به خود اختصاص داده بهسازی و آسفالت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha