کد خبر 216878
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

همایش معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری با حضور 20 سفیر خارجی در سنندج برگزار می شود

همایش معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری با حضور 20 سفیر خارجی در سنندج برگزار می شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: طی هفته‌های آینده همایش معرفی ظرفیت های حوزه سرمایه گذاری با حضور 20 سفیر از کشورهای مختلف در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای حیات؛ علی نوری صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های پارک روجیار، بلوار اسلام آباد و پارک 4 هکتاری اسلام‌آباد سنندج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر انجام شد، اظهار کرد: حوزه گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در کردستان است و توجه به این ظرفیت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دولت در استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در حوزه اقتصادی به کرات به آن تاکید می کنم توسعه فضای سبز و گردشگری در سطح شهرستان سنندج است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: در جریان بازدیدی که از اقدامات عمرانی سطح شهر سنندج داشتیم انصافا اقدامات بسیار جهادگونه‌ای توسط شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری، فضای سبز و ظرفیت‌های تفریحی و ورزشی انجام گرفته که قابل تقدیر است.

نوری از تلاش‌های شهردار و شورای شهر در حوزه عمران و آبادانی شهر سنندج تقدیر و عنوان کرد: طی هفته‌های آینده همایشی با حضور 20 سفیر از کشورهای مختلف در سنندج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه‌های سرمایه‌گذاری در این همایش در معرض مهمانان و سفیران 20 کشور دنیا قرار خواهد گرفت و امیدواریم بستری برای رونق و توسعه هرچه بیشتر استان و خاصتا سنندج ایجاد شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: سعی خواهیم کرد از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری‌های کلان در سطح شهر سنندج بهره بگیریم.

نوری خاطرنشان کرد: اینکه همواره تاکید کرده‌ایم توسعه در سطح شهر و استان باید متوازن و عدالت‌محور باشد مصداق عینی و بارز آن احداث پارک 4 هکتاری اسلام آباد است که به همت مدیریت شهرداری در  منطقه حاشیه شهر در حال اجراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha