کد خبر 167149
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

مدیر باشگاه بارسلونا: مطمئن باشید گاوی از بارسا تکان نمی‌خورد

مدیر باشگاه بارسلونا: مطمئن باشید گاوی از بارسا تکان نمی‌خورد

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، به هواداران اطمینان داد که قرارداد جدید گاوی ثبت خواهد شد و او به چلسی و هیچ باشگاه دیگری نخواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی خبر از شروع مذاکرات چلسی با گاوی داده‌اند. ظاهرا کریستوفر ویویل، مدیر فوتبالی باشگاه چلسی، با نمایندگان گاوی دیدار کرده و مذاکرات اولیه به خوبی پیش رفته است. آ.اس گزارش داد که قرار است نشست دیگری در هفته‌های آینده با چلسی برگزار شود. بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نتوانسته قراردادی که گاوی اخیرا تا 2026 امضا کرده را ثبت کند. اگر این مشکل حل نشود، هافبک اسپانیایی می‌تواند در پایان فصل به صورت آزاد از این تیم جدا شود، زیرا قراردادش باطل می‌شود.

متئو آلِمانی در این رابطه گفت: «گاوی چندی پیش با ما تا 2026 تمدید کرده و هنوز سه سال دیگر قرارداد دارد. باور داریم که او تا پایان قراردادش خواهد ماند و حتی فوتبالش را همین‌جا تمام خواهد کرد. به من اطمینان کنید، او نه به چلسی می‌رود و نه هیچ باشگاه دیگری. گاوی هم مثل ما فکر می‌کند و دوست دارد به فوتبالش در بارسلونا پایان دهد.»

آلِمانی ادامه داد: «خیال ما از بابت گاوی آسوده است و مطمئنم قراردادش را ثبت خواهیم کرد. از این حیث هیچ مشکلی وجود ندارد. او با بارسا ادامه خواهد داد.»

برچسب‌ها