کد خبر 163662
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

کودکان کار در بوستان جنگلی سرخه حصار درخت می کارند

کودکان کار در بوستان جنگلی سرخه حصار درخت می کارند

شهردارمنطقه 13 از کاشت نهال طی برنامه های مختلف در بوستان جنگلی سرخه حصار همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت : فردا سه شنبه ، 3 هزار نهال با دست پر مهر کودکان کار شهر تهران کاشته می شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 با بیان این نکته که در هر مناسبتی و به هر بهانه ای می توان درخت کاشت، گفت: کاشت و پرورش نهال و هدیه آن در جامعه باید فرهنگسازی شود و در این راستا و همزمان با هفته منابع طبیعی و اجرای پویش نهضت کاشت درخت در شهر تهران، بوستان جنگلی سرخه حصار میزبان اقشار مختلف مردمی و ارگان ها برای درختکاری و کاشت نهال است.

وی به کاشت 250 اصله نهال با مشارکت ورزشکاران فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و دانش آموزان مدرسه پانزده خرداد در بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و افزود: همچنین مراسم دیگری با مشارکت کودکان فعال در عرصه محیط زیست در این بوستان بزرگ برگزار شد.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه همزمان با 15 اسفند ماه ، روز درختکاری  و طی مراسمی مدیریت شهرداری منطقه 13 ، یاد شهدا را با کاشت درخت گرامی داشت افزود: تعدادی نهال درخت به نام  شهیدان اکبر عبدالهی مقدم بجستانی، منصور محمد جعفر، محمد حسن شاه ورانی ، مجتبی و مصطفی کاشفی در بوستان سیمرغ  کاشته شد.

محمد هادی علی احمدی به کاشت 3 هزار نهال با دست پر مهر کودکان کار شهر تهران در بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم با مشارکت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و به میزبانی منطقه 13، همزمان با جشن بزرگ نیمه شعبان و روز درختکاری روز سه شنبه 16 اسفند ماه ساعت 10  الی 13 با حضور کودکان کار شهر تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها