کد خبر 163124
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند در مساجد و بوستان های منطقه 13

آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند در مساجد  و بوستان های منطقه 13

علی احمدی گفت: اداره مدیریت پسماند منطقه 13 اقدام به اجرای طرح تفکیک پسماند با هدف حفظ محیط زیست شهری در مساجد و بوستان های منطقه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 گفت: با هدف ترویج فرهنگ تفکیک و کاهش پسماند از مبدا و ضرورت حفاظت از محیط زیست، کارگاه های آموزشی در مساجد نواحی چهار گانه برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند همسو با طرح کاپ و مدیریت بهینه پسماند ها به اجرا درآمد افزود: از ابتدای سال تاکنون، 260 نوبت مراجعه به مساجد برای جمع آوری و تفکیک پسماند و آموزش نمازگزاران انجام شده است. 

شهردار منطقه13 به آموزش چهره به چهره به شهروندان دربوستان ها اشاره کرد و اظهار داشت: آموزشگران اداره بازیافت با حضور در بوستان ها، ضمن آموزش چهره به چهره به شهروندان، کیسه های بازیافت و بروشور های آموزشی را بین شهروندان توزیع کردند. 

محمد هادی علی احمدی با تاکید بر اینکه تغییر و اصلاح سبک مدیریت پسماند با آموزش و فرهنگسازی میسر می شود، خاطر نشان کرد: همزمان با طرح بهاران خدمت،  طرح آموزش مراکز تجاری ومسکونی همراه با توزیع کیسه های زباله پسماندخشک توسط آموزشگران اجرا  می شود.

برچسب‌ها