کد خبر 145911
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

اجرای 90 درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

اجرای 90 درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

معاون حقوقی و امور مجلس رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرایی شدن 90 درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران خبر داد و گفت: اجرایی شدن ۱۰ درصد باقی‌مانده این مواد، منوط به تصویب آیین‌نامه یا پیش‌بینی اعتبار در بودجه سنواتی است و هیچ قانونی بدون تامین هزینه، اجرا شدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری حیات، مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اراک با بیان اینکه همکاری‌های بنیاد با مجلس شورای اسلامی به‌صورت مستمر در حال انجام است، گفت: همکاران معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید در جلسات تخصصی کمیسیون‌های ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی و دولت برای طرح‌ها و لوایح مرتبط با ایثارگران حضور پیدا می کنند.
وی درباره اجرا شدن قوانین ایثارگری افزود: قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان شامل 20 ماده است که تمام این مواد اجرایی شده‌اند. 
ایزدی با بیان اینکه ۹۰ درصد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نیز اجرا شده است، تصریح کرد: اجرایی شدن ۱۰ درصد باقی‌مانده این مواد، منوط به تصویب آیین‌نامه یا پیش‌بینی اعتبار در بودجه سنواتی است و هیچ قانونی بدون تامین هزینه، اجرا شدنی نیست.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تقویت معاضدت قضایی، تعامل موثر با سازمان زندان‌ها و ستاد دیه کشور جهت کمک به آزادی زندانیان ایثارگر، آسیب‌شناسی حوزه تقنینی از نظر اثرگذاری و تحقق‌پذیری و پیگیری مسایل مربوط به مصدومان شیمیایی از فعالیت‌های در حال انجام معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید است.

برچسب‌ها